ZOOT zvítězil v E-commerce Awards

11. 10. 2016 | redakce
ZOOT byl vyhlášen nejinovativnějším a nejoriginálnějším počinem v oblasti českého e-commerce pro rok 2016.

Největší český online obchod s módou ZOOT.cz byl v rámci třetího ročníku E-commerce Awards 2016 vyhlášen nejinovativnějším a nejoriginálnějším počinem v oblasti českého e-commerce pro rok 2016. V příštím roce bude ZOOT reprezentovat Českou republiku na celoevropském klání Global E-Commerce Summit v Barceloně.

„Čtyři roky usilovně pracujeme na tom, abychom našim zákazníkům přinášeli nejlepší službu co nejpříjemnější formou. Jsme rádi, že naše osobité pojetí obchodu i stylu komunikace slaví úspěch a že se nyní dočkalo i ocenění z řad odborníků. Nesmírně si této prestižní ceny vážíme,“ uvedl spoluzakladatel ZOOTu Ladislav Trpák při přebírání trofeje.

Vítěze již potřetí určila odborná porota složená z výkonného ředitele a členů předsednictva Asociace pro elektronickou komerci (APEK) během konference E-Business Forum. „Hlavní roli při posuzování jednotlivých firem sehrála jejich inovativnost a originalita v rámci e-komerce. ZOOT reprezentuje dynamicky rostoucí segment prodeje oblečení a současně přináší na trh řadu novinek a neobvyklých řešení. Věříme, že firma je unikátní v celoevropském měřítku a díky tomu bude skvěle reprezentovat Českou republiku v rámci osmého ročníku European E-commerce Awards,“ zhodnotil Jan Vetyška, výkonný ředitel APEK.

Po čtyřech letech fungování má ZOOT téměř 500 zaměstnanců. Unikátní omnichannel koncept kombinující online nákupy s kamennými zkoušírnami – tzv. Výdejnami radosti – za tu dobu rozšířil také na slovenský a rumunský trh. „Celkově v tuto chvíli provozujeme 33 Výdejen radosti: 17 v České republice, 7 na Slovensku a 9 v Rumunsku. Do konce roku plánujeme otevřít dalších 6-7 výdejen,“ dodává Ladislav Trpák.

V roce 2015 dosáhl ZOOT rekordních tržeb ve výši 450 milionů korun. V porovnání s předchozím rokem firma více než zdvojnásobila svůj obrat. Tržby největšího českého hráče v oblasti internetového prodeje módy v roce 2014 činily 180 milionů korun.

Štítky dokumentu: E-Commerce
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.