Alza.cz spustila prodej elektromobilů Tesla

20. 6. 2017 | Petr Michl

Na e-shopech se rozhodně neprodává jen levné zboží. Dokazuje to i dnešní novina na Alza.cz, kde dnes začali prodávat prémiové elektromobily Tesla S a Tesla X

Alza.cz mezi jejich výhodami zdůrazňuje, že díky své čisté technologii se jich netýkají zákazy vjezdu do center velkoměst a jejich provoz je výrazně levnější než u běžných automobilů.  „Od začátku jsme chtěli, aby pořízení elektromobilu bylo pro lidi stejně snadné, jako by si kupovali mobilní telefon,“ uvedl manažer projektu elektromobility za Alza.cz Jaromír Řánek s tím, že vozy jsou rovněž od dnešního dne vystaveny na Alza Showroomu v Holešovicích. Lidé mohou také zdarma využít zkušební jízdy Teslou po Praze.

Koupi mobilního telefonu přitom prezentace vozů Tesla připomíná. Nové je v náhledu produktových detailů tak to, že posuvník s cenou u nich začíná na hodnotě 2 990 000 Kč.

 

Právě pro dopravu po městech je dle Alzy elektromobilita nejlepší volba. Evropská velkoměsta hromadně zakazují dieslové motory ve svých centrech a je vysoce pravděpodobné, že se tento trend v budoucnosti nevyhne ani České republice. „Každý bude řešit, co s diesely, protože budou zakázané. A my od zákazníků víme, že řada z nich o nákupu elektromobilu vážně uvažuje již nyní,“ řekl dále Řánek. Ten mezi benefity řadí i spotřebu, u modelu Tesla X činí zhruba 25 kWh na 100 km jízdy, což s vhodným tarifem odpovídá ceně přibližně 45 korun. To je šestkrát méně než u srovnatelného SUV se spotřebou kolem 10 l nafty na 100 km.

Alza.cz spolupracuje přímo s Asociací pro elektromobilitu v ČR (APEL ČR), která se o rozvoj čisté dopravy v zemi dlouhodobě zasazuje. Podle jejich zástupců je v současnosti jednou z hlavních překážek rozvoje elektromobility fakt, že lidé dosud nemají dostatek informací. „Téměř nikdo neví, že až 98 % nabíjení probíhá doma z běžné zásuvky,“ vysvětlil předseda asociace, Jaromír Vegr, a doplnil: „Výhodou také je, že s elektromobily je možné téměř zdarma parkovat v modrých zónách v Praze. Navíc se k tomu ještě připravuje jejich osvobození od úhrady silničních poplatků.“

Bonusem pro zákazníky Alzy bude rovněž možnost zdarma dobíjet i na nově zřízené nabíjecí stanici na Showroomu v Praze 7. Navíc mohou klienti s elektromobilem Tesla pořízeným na Alza.cz doživotně zdarma využívat i kterýkoliv z nabíjecích stojanů SuperCharger. Těch je nyní v provozu více než 5 600. Fakticky tak mohou bezplatně cestovat například od polárního kruhu na Gibraltar. 

Digitální prostředí není pro automobilky ničím neznámým. Říká se, že většina nákupního rozhodnutí není dnes provedena v autosalonu, ale při předběžných online rešerších. Zákazníci chodí k prodejci často již plni informací a spíše než přidání dalších od prodejce je zajímá osobní zkušenost s vozem. I proto automobilky pořádají online kampaně, u nichž je konverzí zejména registrace na předváděcí jízdu. V roce 2016 zkusil prodávat auta poprvé Slevomat.cz a jeho zkouška byla úspěšná. Jednalo se o jakousi rezervaci možnosti koupit vůz se slevou v řádu desetitisíců korun. U koupi Tesly s cenovkou začínající korunu pod třemi miliony se sice uvádí jako benefit „doprava zdarma", ale je také víceméně jasné, že se celý obchod realizuje až v showroomu Alzy. 

Štítky dokumentu: E-Commerce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: