Aplikace od Hermès radí, jak si správně uvázat kravatu nebo šátek

2. 9. 2014 | Irena Šovčíková
Každý někdy zápasí s uvázáním kravaty nebo šátku. Hermès proto přináší speciální aplikace plné vizuálních návodů a tipů.

Uvázat si správně kravatu nebo šátek, to bývá mnohdy hotové umění. Luxusní módní značka Hermès se to rozhodla lidem usnadnit pomocí dvou speciálních aplikací plných vizuálních návodů, her i dalšího zajímavého obsahu.

Kravaty i šátky jsou sice elegantním doplňkem obleku nebo kostýmku, mnohdy ale při oblékání dělají pořádný problém. Spousta mužů žádá o zavázání kravaty své partnerky, dámy zase dlouze postávají před zrcadlem a přemýšlejí nad ideálním způsobem zavázání šátku. Výrobce luxusních doplňků Hermès vytvořil pro svoje zákazníky řešení. Aplikaci, která jim v boji s doplňky pomůže.

Značka Hermès, která je proslulá hlavně luxusními dámskými kabelkami a také šátky, se rozhodla pomoci svým zákazníkům ve dvou speciálních aplikacích, Silk Knots a Tie Break. První jmenovaná má za účel inspirovat dámy a naučit je nové způsoby, jak vázat svůj šátek. Zajímavou funkcí je také vázací hra, kterou lze hrát pouze v přítomnosti kamarádky. Návody, tipy a triky i zábavnou hru doplňuje logicky ukázka aktuální kolekce šátků Hermès. Na druhou stranu, v rámci hodnotného obsahu je taková reklama nenásilná a účinná.

Na své si ale přijdou i pánové, kteří mají často větší problém se správným vázáním kravaty. Aplikace Tie Break má za cíl z každého udělat gentlemana, rozumícího kravatovému umění od A do Z. Kromě vizuálně zpracovaných postupů vázání jednotlivých uzlů radí mužům i v tom, jak si správnou vázanku vybrat. Není to totiž tak jednoduché, vzor kravaty musí správně ladit ke košili a musí být vhodně uvázaná. Aby se pánové při tomto těžkém úkolu příliš nevyčerpali, v rámci aplikaci si mohou rovněž zahrát tématické minihry nebo se pobavit nad různými animacemi, komiksy atd. I v tomto případě je součástí aplikace představení aktuální nabídky kravat. Všechny nové kravaty mají v rámci štítku navíc QR kódy, skrze které je možné aplikace stáhnout přímo do telefonu.

Zkrátka a dobře, Hermès se povedlo nenásilně i přirozeně pomocí lehké gamifikace a přínosného obsahu odpovídající cílové skupině představit svou nabídku. Aplikace jsou k dispozici v angličtině a francouzštině pro Android i iOS.

Zdroj: Popsop

Štítky dokumentu: Mobilní aplikace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: