Atraktivní OOH v pojetí Panasonicu

27. 11. 2009 | ILE
Skvělý způsob kombinace tradičního OOH reklamního 3D modulu a digitální reklamy představil v Londýně Reklama v nadživotní velikosti, podporující nejnovější Lumix DMX-ZX1 od Panasonicu, byla vytvořena pomocí plazmového panelu Panasonic TH-103PF10 o velikosti úhlopříčky 260 cm, představující displej fotoaparátu.

Skvělý způsob kombinace tradičního OOH reklamního 3D modulu a digitální reklamy představila v Londýně společnost Panasonic. Reklama v nadživotní velikosti, podporující fotoaparát Lumix DMX-ZX1, byla vytvořena pomocí  plazmového panelu velikosti úhlopříčky 260 cm, který byl použit jako obří displej gigantického přístroje. Úctyhodné rozměry 3,6 x 2 metry a fotoaparát ze skleněného vlákna vážící 160 kg postavil tým 6 umělců během pěti týdnů. Instalace byla umístěna uprostřed stanice Waterloo ve čtyři hodiny ráno 19. listopadu, aby tak uvítala cestující v ranní špičce a získala tak co největší zásah.
Kromě toho byla produktová kampaň podpořena také obřími sochami, umístěnými ve frekventovaných lokacích po celé zemi. Objevily se v ní mimo jiné poštovní schránky, dopravní kužely, lavičky v parku, zmačkaný kelímek od kávy nebo holub.
Obří Lumix strávil na Waterloo tři dny, mezi 26. a 28. listopadem se přemístil na stanici Victoria a během 3. až 5. prosince bude umístěn na Liverpool Street.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: