BeRider ukazuje v nové kampani všechny ‘krásy dopravy v Praze‘ . Z auta se vám líbit nebudou

31. 5. 2022 | redakce
„Praha je to nekrásnější město na celém světě, ty vole,“ tvrdí nová kampaň na sdílené skútry BeRider. S pohledem z ptačí perspektivy na dopravní zmatky připomíná GTA 2.

Doprava v Praze je podle Jana Charouze, CEO BeRider, mimo jiné daní za jedinečný historický vývoj města. „Potřeby městské mobility se rapidně vyvíjejí a pro historická města, jako je Praha, je složité toto tempo rozvoje udržet. Ulice nejsou nafukovací a nedokáží pojmout stále rostoucí počet aut. Přestože Praha má velmi kvalitní MHD, jsou situace, kdy tento druh dopravy není vždy tím nejvhodnějším. BeRider je perfektním doplňkem, který dokáže omezit negativní dopady individuální dopravy.” popisuje Charouz situace, při kterých právě sdílený skútr dokáže “zvládnout všechny krásy Prahy” - jak zní slogan kampaně.

BeRider je službou, tzv. sdílené mobility, která je v současnosti jedním z hlavních trendů moderní dopravy ve městech. Elektrické skútry přitom na rozdíl od sdílených aut nebo třeba koloběžek dokážou překonat řadu problémů, které jsou všem Pražanům důvěrně známé: nedostatek parkovacích míst, pohyb po kočičích hlavách ve spleti jednosměrek v historickém centru nebo nedokonalou infrastrukturu pro cyklisty.

„Víme, že Pražané už BeRider znají a chápou, jaký přínos pro město má,” říká k tomu David Beška, Chief Marketing Officer ŠKODA AUTO DigiLab a dodává:

 „Hledali jsme tedy společně s teamem agentury McCann způsob, jak další cílovou skupinu podpořit v rozhodnutí naše skútry vyzkoušet. Proto jsme nový komunikační koncept postavili na vybraných situacích, které k tomu dávají jasný důvod – a věříme, že si nás lidé vybaví jako vhodné řešení pokaždé, když se s podobnou situací sami setkají.“

Kampaň sleduje dění v ulicích trochu netypicky z ptačí perspektivy. Díky výšce dronových záběrů podle tvůrců lépe vynikne uliční struktura, která ukazuje, jak úzce jsou dopravní problémy Prahy svázány s urbanistickým řešením města se všemi jeho historickými proměnami. 

Kampaň poběží od konce května výhradně online a lidé se v ní setkají s mixem různých  videoformátů - od 60” spotu, přes kratší formáty až po jednoduché bumpery. Na ně pak budou navazovat výkonnostní formáty podporující stažení mobilní aplikace a komunikace na sociálních sítích. V druhé fázi se do kampaně zapojí i vybraní influenceři, kteří se svými fanoušky budou sdílet vlastní zážitky z dopravy po Praze. Koncept a realizaci kampaně zajistila agentura v interní produkci Procoma.

 

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: