Bing rozjel britskou kampaň. Mimo jiné sponzoruje Simpsony.

12. 3. 2010 | ILE
Vyhledávač Bing od Microsoftu již zahájil deklarovanou kampaň, která mu má získat cenná procenta mezi britskými uživateli. Její součástí je mimo jiné i sponzoring jednoho z dlouhodobě nejoblíbenějších pořadů - seriálu The Simpsons, který vysílá Channel 4. Tříměsíční zvyditelňování stálo Bing v přepočtu necelých patnáct milionů korun.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.bing.com

Vyhledávač Bing od Microsoftu již zahájil deklarovanou kampaň, která mu má získat cenná procenta mezi britskými uživateli. Její součástí je mimo jiné i sponzoring jednoho z dlouhodobě nejoblíbenějších pořadů - seriálu The Simpsons, který vysílá Channel 4. Tříměsíční zvyditelňování stálo Bing v přepočtu necelých patnáct milionů korun.
V rámci sponzoringu se s Bingem diváci setkají před i po skončení pořadu, logo vyhledávače s prologem se objeví i v rámci komerčních přestávek.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: