Boston Pizza přeměnila plast proti přilepení víka krabice v miniaturní zahradní posezení

31. 7. 2018 | Petr Michl
I krabice od pizzy skýtá příležitost pro velkou dávku kreativity. V Boston Pizza to dokazují opakovaně.

Kanadská síť restauračních zařízení Boston Pizza chce zdůraznit, že je skvělým místem pro posezení na zahrádce. Využila k tomu paradoxně pizzy, které také rozváží. Zarážka proti jejich kontaktu s víkem krabic, v kterých jsou přepravovány, dostala nečekané doplnění: plastové židle.

Takovéto zátiší pak vytváří dojem zahradního nábytku zaparkovaného místo na trávě uprostřed pizzy. Za myšlenkou stojí agentura John St. Kreativní kvas při tvorbě nápadu přiblížil její creative director. Paul Little:  

Lidé mi odjakživa říkali, že jim chrániče u (krabic) doručených pizz připomínaly malé zahradní stolky. Jakmile nás napadlo vytvořit k nim malé židle, věděli jsme, že jsme přišli na něco skvělého. Prostě to činí každého šťastným. A přesně o tom letní posezení na verandě v Boston Pizza je."

Boston Pizza boduje s povedenou myšlenkou v online prostoru, ale zmenšené posezení bude doručenu i vybraným zákazníkům řetězce. Zároveň s líbivým PR stuntem probíhá i klasická kampaň,  která propaguje právě letní posezení venku a to, že si k tomu můžete dát pivo Corona za výhodnou cenu.

Asi není potřeba dlouho přemýšlet nad tím, co je zapamatovatelnější. Marketingový ředitel Boston Pizza, Adrian Fuoco, prozradil kanadskému portálu Strategy Online, že podobné PR stunty jsou součástí dlouhodobé strategie, která se snaží jídlo z Boston Pizza spojit se zážitky. A rozhodně se jim nedá vyčíst nedostatek iniciativy. V červnu tohoto roku přišli s krabicí na pizzu, která se dá přeměnit v jídelní stolek do postele. Kreativitě se zkrátka může dařit i v pizerrii.  


Zdroje: AOTW, Strategy Online

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: