Británie přehodnotí situaci na trhu s televizní reklamou

18. 3. 2011 | ČTK
Británie přehodnotí situaci na trhu s televizní reklamou. Výsledkem může být hloubkové šetření konkurence a změna způsobu, jakým komerční televizní společnosti včetně největší ITV na tomto trhu fungují. Uvedl to dnes regulační úřad pro komunikace Ofcom.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Británie přehodnotí situaci na trhu s televizní reklamou. Výsledkem může být hloubkové šetření konkurence a změna způsobu, jakým komerční televizní společnosti včetně největší ITV na tomto trhu fungují. Uvedl to dnes regulační úřad pro komunikace Ofcom.

Revize prověří, jak se televizní reklama nakupuje a prodává, jaké mají současné postupy dopad na hospodářskou soutěž a konečný vliv na spotřebitele. Šetření pravděpodobně zabere šest měsíců a může být doporučením pro komisi pro hospodářskou soutěž k oficiální a hloubkové revizi obchodního modelu.

Ofcom zároveň přehodnotí současný nepoměr mezi komerčními televizemi a veřejnou službou. Komerční vysílací společnosti mají nárok na více reklamních minut na hodinu.

Generální ředitel úřadu Ed Richards připomněl, že jsou pro revizi obchodního modelu v odvětví lepší podmínky, když se trh reklamy oživil. "Nyní je správná doba na posouzení, zda jsou důvodné podklady pro podezření, zda obchodní mechanismus nebrání, neomezuje nebo nedeformuje hospodářskou soutěž v prodeji reklamního času v televizním vysílání," citovala ho agentura Reuters.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: