Kdo neví co je internetový marketing?

3. 2. 2010 | TMJ
Zajímá vás, jak jsou na tom marketéři se znalostmi internetového marketingu? Informace o tom se můžete dozvědět z výsledků průzkumu, který právě spustila internetová agentura Actum. Představy marketérů o internetovém marketingu jsou často velmi nevyrovnané a podle toho vypadá i kvalita jeho použití. Průzkum s názvem "Použití a znalosti internetového marketingu 2010" si klade za cíl zmapovat postoje, názory a základní znalosti českých marketérů a přinést první ucelená data na toto téma.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Zajímá vás, jak jsou na tom marketéři se znalostmi internetového marketingu? Informace o tom se můžete dozvědět z výsledků průzkumu, který právě spustila internetová agentura Actum.
Představy marketérů o internetovém marketingu jsou často velmi nevyrovnané a podle toho vypadá i kvalita jeho použití. Průzkum s názvem "Použití a znalosti internetového marketingu 2010" si klade za cíl zmapovat postoje, názory a základní znalosti českých marketérů a přinést první ucelená data na toto téma.
Projekt je rozdělen na 2 části. V první, kvantitativní částí, jsou marketéři dotazováni pomocí on-line dotazníku na použití IM v jejich společnosti, jejich zkušenosti s nástroji, spolupráci s dalšími odděleními. Druhá část výzkumu bude zjišťovat názory vybraných odborníků na internetový marketing a jejím cílem bude zjistit očekávaný vývoj oboru.
Všichni účastníci výzkumu dostanou zdarma výslednou zprávu s podrobnými daty. Chcete-li se zúčastnit výzkumu a získat zajímavá data, můžete tak učinit na http://www.actum.cz/o-nas/on-line-pruzkum/.

Štítky dokumentu: Marketingový výzkum
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.