Česká akademie dermatovenerologie objevila sílu public relations

19. 11. 2010 | TZ
Edukovat širokou veřejnost a upozornit na rizika spojená s kožními onemocněními - to je cílem snažení České akademie dermatovenerologie profesorky Jany Hercogové, přednostky dermatovenerologické kliniky FN Na Bulovce. Aby bylo toto snažení co nejefektivnější, přizvala akademie, která sdružuje odborníky i laiky z oblasti dermatologie a venerologie, ke spolupráci PR agenturu Focus Agency, s.r.o.

ČADV, zdroj: www.dermanet.cz

Edukovat širokou veřejnost a upozornit na rizika spojená s kožními onemocněními - to je cílem snažení České akademie dermatovenerologie profesorky Jany Hercogové, přednostky dermatovenerologické kliniky FN Na Bulovce. Aby bylo toto snažení co nejefektivnější, přizvala akademie, která sdružuje odborníky i laiky z oblasti dermatologie a venerologie, ke spolupráci PR agenturu Focus Agency, s.r.o. Jejím úkolem je návrh a příprava projektů, ale i jejich realizace včetně zajištění finančního pokrytí prostřednictvím fundraisingu.

„S Českou akademií dermatovenerologie spolupracujeme již přes jeden rok,“ bilancuje Lucie Asenová, manažerka projektu. „Za sebou máme projekt, který širokou veřejnost seznámil s problematikou melanomů, nyní probíhají projekty zaměřené na lupénku, ekzémy a alergie.“

Focus Agency za rok trvající spolupráci zorganizovala několik tiskových konferencí a seminářů s účastí lékařů odborníků. V první polovině tohoto roku došlo k realizaci roadshow po celé republice, v jejímž rámci měli lidé možnost zdarma podstoupit kontrolu své kůže. Během pěti dnů se nechalo vyšetřit na 1700 osob. O problematice slunění a rizik s ním spojeným byly informovány také děti a učitelé v českých školkách a to formou zábavného pásma „Bezpečné sluníčko.“

V rámci informování veřejnosti o problematice ekzémů, lupénky a alergií byla připravena edukační brožura, jež byla v nákladu 10 000 kusů distribuována do ordinací kožních lékařů. Zájemci si jí zároveň mohou stáhnout z webových stránek www.dermanet.cz, jejichž realizaci taktéž zajistila Focus Agency.

"Pro klienta zajišťujeme služby formou full-service,“ přibližuje Robert Svoboda, ředitel Focus Agency. „Postaráme se jak o tvorbu celého projektu, tak kompletní realizaci. Naše práce se vyznačuje vysokou samostatností a minimálním zatížením klienta. Kromě práce se širokou veřejností a produkce doprovodných eventů nezapomínáme ani na kompletní a efektivní servis v oblasti public a media relations. Jen díky tomu jsme schopni dosahovat dobrých výsledků a plnit stanovené cíle."

Štítky dokumentu: Media Relations

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: