Check-iny na Foursquare masivně přibývají

19. 5. 2010 | LIL
Foursquare ohlásilo, že počet check-inů, které během dne uživatelé této aplikace zrealizují, překročil průměrnou hodnotu 600 000 denně. V porovnání se 400 000 check-iny denně deklarovanými před dvěma měsíci nebo oslavou jednoho milionu check-inů za měsíc únor (více než 350 000 check-inů denně) se jedná o jasnou akceleraci nárůstu.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Foursquare ohlásilo, že počet check-inů, které během dne uživatelé této aplikace zrealizují, překročil průměrnou hodnotu 600 000 denně. V porovnání se 400 000 check-iny denně deklarovanými před dvěma měsíci nebo oslavou jednoho milionu check-inů za měsíc únor (více než 350 000 check-inů denně) se jedná o jasnou akceleraci nárůstu.
Přes úspěch, který s sebou nárůst aktivity uživatelů nese je ale nutné dodat, že Foursquare stále ještě nenašel cestu, jak svůj růst zhodnotit. Zapojení komerčních aktivit třetích stran se mu ve větší míře stále ještě nedaří.
Odborníci se tak stále častěji nechávají slyšet, že se celá aplikace může velmi brzy začít potýkat s poklesem zájmu uživatelů. Nárůst aktivity lze totiž považovat za dvojsečný - Foursquare má totiž velmi málo dlouhodobě loajálních uživatelů. Většina u něj nevydrží déle než pár měsíců. Uživatelé odchází zejména poté, co zjistí, že aplikace nepřináší dlouhodobě žádné výhody. Exponenciální nárůst nových uživatelů by tak mohl vést k většímu množství těch, kteří si Foursquare vyzkouší, ale nemají potřebu využívat jej dlouhodobě.

Štítky dokumentu: Mobilní aplikace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: