Chodce v Chicagu překvapila výloha plná míčů. Vypadají jako prsa

18. 10. 2016 | Jakub Hort
Říjen je měsícem povědomí o rakovině prsu. V centru Chicaga byste mohli narazit na velmi zajímavou výlohu, která vás naučí prevenci.



Patříte mezi lidi, kteří se rádi zastavují u výloh a prohlíží si jejich obsah? V Chicagu byste se mohli u jedné z výloh pěkně zarazit. Reklamní agentura 
Havas Chicago si přímo v lobby vlastního sídla připravila pro kolemjdoucí zvědavce pěkné překvapení.

V průběhu celého října, měsíce povědomí o rakovině prsu, je v lobby vytvořená speciální místnost z plexiskla, která je plná velkých latexových míčů. To by samo o sobě neznělo tak ohromně, ale tyto balony vypadají jako prsa, které zvou chodce, aby vešli dovnitř a pohráli si s nimi. Za vše pak mluví obří nápis „BOOBS” na skle výlohy (v překladu z angličtiny „kozy” - pozn. red.).

Instalace je součástí kampaně #CheckYoSelf, jejímž účelem je naučit ženy i muže provádět kontrolu proti rakovině prsu. Za každé použití hashtagu na sociálních sítích daruje Havas Chicago peníze neziskových organizacím FAB-U-WISH and The Pink Agenda.

„Instalace byla vytvořena, aby získala nějakou reakci,“ řekl pro Adweek Ecole Weinstein, group creative director v Havas Chicago. „Chtěli jsme vytvořit něco odvážného a srandovního. Využili jsme naší kreativitu k předání velmi silného sdělení. Pokud připomeneme ještě jedné ženě, aby se kontrolovala alespoň jednou měsíčně, pak jsme úspěšní,“ spokojeně okomentoval průběh kampaně.

Není to poprvé, co Havas Chicago provokativně změnil vlastní výlohu. Ve stejném období v minulém roce připravila agentura výlohu, která lákala na „Slečny nahoře bez“. Málokterý kolemjdoucí muž odolal, uvnitř ale nikdo nespatřil obnažené ženy, nýbrž nahé figuríny popsané fakty o rakovině prsu.

Zdroje: Adweek, Havas Mag

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: