CNC a MALL.TV spolupracují s Českým olympijským výborem. Pro Tokio chystají exkluzivní obsah a Czech Team TV

1. 2. 2021 | redakce
Doufejme, že se olympiáda v Tokiu uskuteční. Přenosy budou tradičně na ČT a Českém rozhlase, ale exkluzivní obsah přibližující například pocity závodníků před výkonem a následující oslavy bude šířen s pomocí nové olympijské internetové televizi Czech Team TV, ale také titulů Czech News Center a MALL.TV.

Na letošní rok připadají kvůli celosvětové pandemii odložené letní olympijské hry v Tokiu, světově vůbec nejvýznamnější sportovní událost. Český olympijský výbor se pro tuto příležitosti spojil s vydavatelským domem CNC, internetovou televizí MALL.TV a společností WPP, aby dohromady přinesly sportovním fanouškům exkluzivní digitální obsah ze zákulisí letních olympijských her v Tokiu. Zapojit se mají jak digitální, tak printové tituly CNC a s využitím technologie MALL.TV pak vznikne Czech Team TV.

Český olympijský výbor má za úkol zabezpečovat účast České republiky na olympijských hrách, ale také šířit olympijské ideály a zvyšovat povědomí o českém sportu a tím podporovat zdravý životní styl. Proto již 6 let produkuje z olympijského snažení českých sportovců také vlastní obsah na web a sociální sítě - videa z olympiád v Riu a Koreji měla obrovský úspěch u fanoušků, partnerů i samotných závodníků a vyhrála množství odborných cen.


Tomáš Houska, šéf digitální komunikace Českého olympijského výboru. Foto: Michaela Szkanderová

Olympijské hry fascinují nejen sportovní fanoušky, jedná se o celospolečenský fenomén, proto jsme pro tento projekt hledali mediální dům se silnou pozicí v digitálu, který nám pomůže zasáhnout cílové skupiny napříč společností. Vybrali jsme si CNC — vlastní nejčtenější sportovní deník, ale také desítky jiných printových a hlavně digitálních titulů,” hovoří o spolupráci Tomáš Houska, šéf digitální komunikace Českého olympijského výboru. Sportovní přenosy z olympijských her Tokio 2020 budou vysílat generální mediální partneři Česká televize a Český rozhlas Radiožurnál, naším cílem je obsah doplňovat a dál propojovat. Tvoříme tak primárně pro internet, zapojujeme osobnosti nejen ze sportu a pomocí nových formátů chceme vtáhnout fanoušky doprostřed dění,” pokračoval Tomáš Houska a dodal:

„Ideálně ukážeme na Czech Team TV Lukáše Krpálka pár hodin před závodem, pak bude celý národ sledovat jeho výkony v přímém přenosu na České televizi případně v Českém rozhlase, aby druhý den sledoval záznam z oslavy v Českém domě na isport.cz. Technologicky, produkčně i dramaturgicky nám pomáhá MALL.TV. Hrozně mě baví, že výherci mezinárodní Emmy teď spolu s námi přemýšlí, jak komunikovat český sport v 21. století.”

Český olympijský výbor využije média CNC - ta dohromady každý měsíc zasáhnou až 7.5 milionu Čechů, tzn. 85 %  populace ve věku 15+. MALL.TV je pak dodavatelem technologie pro vysílání a interaktivní propojení s dalším obsahem. Kromě zpravodajství ze samotných olympijských her společně také tvoří koncepty zcela nových pořadů. Do jejich tvorby a jako protagonisty zapojí známé české sportovce, ale také další osobnosti. Veškeré pořady si diváci budou moci užít na nové olympijské internetové televizi Czech Team TV, ale také místech, kam si pro podobný obsah chodí již pravidelně — jako jsou například sociální sítě, deník Sport, či online na isport.cz. Mezi moderátory jednoho z nově vzniklých pořadů bude patřit i Naomi Adachi známá z pořadů České televize, MALL.TV nebo herního pořadu CZC.CZ.

Juraj Felix, co-CEO vydavatelství CNC a CEO MALL.TV, spolupráci popisuje:

„Spolupráce s Českým olympijským výborem je pro nás příležitost demonstrovat šíři našeho mediálního portfolia, ale také reklamní kreativu napříč mediatypy. Pro zadavatele stále častěji tvoříme cross-mediální kampaně na míru a investice do vývoje vlastní technologické infrastruktury nám dala možnost tyto komplexní kampaně datově zastřešit.”

Rolí WPP bude pohlídat efektivitu mediálních rozpočtů svých klientů, mezi kterými je také množství současných partnerů Českého olympijského týmu. CNC přitom deklaruje, že díky milionovým investicím do vlastní platformy může dnes doměřovat cross-mediální kampaně, ale také spojit data z kampaně s e-commerce daty z Mall Group a cílit dle nákupního chování. Speciálně pro letní olympijské hry 2021 se kromě nových pořadů plánují i nové nestandardní reklamní pozice a další vychytávky, které značkám umožní spojit se s unikátním olympijským obsahem.

Štítky dokumentu: Media Relations
Sdílejte tento článek:
Podobné články: