Coca-Cola seznamuje prváky

29. 5. 2014 | Petr Michl
S otevřením láhve můžete otevřít i nové přátelství. Coca-Cola opět dokazuje, že hlavní motto značky jde kreativně uchopit v nesčetném množství kampaní.

Sdílení štěstí - to  je motto značky Coca-Cola a dokáže ho naplňovat v každém svém kousku komunikace. Nová kampaň z Kolumbie ho dokonce dokázala vtělit i do vlastní láhve od Coly. Plastové láhve měly speciální víčka, která šla otevřít jen po spojení s víčkem další lahve stejného typu.





Nabídnuty byly navíc lidem, kteří se nijak nebrání družení a dokonce i ocení trochu přátelské konverzace - prvákům na vysoké škole na začátku roku. Touha po osvěžení je přirozeně vedla k párovací aktivitě. Otevření láhve tak mohlo vést i k otevření nových přátelství. Podívejte se na to ve videu níže.

Tato idea připomíná jinou kampaň Coca-Coly z roku 2011. V ní byly spolupráce a sdílení podpořeny vybudováním netradičně vysokého automatu, u kterého člověk sám na ovládání nedosáhl. Vhodit minci a zmáčknou tlačítko tak šlo až v okamžiku, kdy vás někdo vysadil. Pro podpoření myšlenky, že za takovou asistenci náleží podpora, vypadly navíc 2 láhve za cenu jedné. Ne nadarmo dostal automat název Friendship Machine.

Chcete poznat další kampaně značky podporující myšlenku sdílení štěstí? Najdete je v článku Coca-Cola inovuje prodejní automaty s pomocí moderních technologií.

Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: