CopyCamp se vrací: Obsahová konference proběhne po třech letech opět naživo

25. 5. 2022 | redakce
CopyCamp, tradiční konference určená především copywriterům a obsahovým specialistům, se uskuteční 2. června v pražském kině Světozor. Dvanáctý ročník má podtitul „Seniorita v tom nejširším slova smyslu” a nabídne 8 přednášek, ve kterých se řečníci podělí o zkušenosti s využitím staršího obsahu, dlouhodobými spolupracemi, ale i úspěšným ambasadoringem na LinkedInu nebo tvorbou kreativního konceptu pro Plzeňský Prazdroj.

951 dnů. Přesně tolik bude dělit aktuální, už dvanáctý ročník, konference CopyCamp od jeho poslední “živé” verze. Po téměř třech letech se tak opět osobně na jednom místě potkají stovky copywriterů. “Loňský rok živým konferencím příliš nepřál. A online konferenci jsme pořádat nechtěli. Proto jsme si počkali až na letošní červen,” vysvětluje Lucie Hrdinová, Head of Copywriting & SEO, proč měl CopyCamp téměř tříletou pauzu.

Návrat do kalendáře pravidelných marketingových konferencí je naplánovaný na 2. červen. Na podiu pražského Světozoru se pak v rámci 8 přednášek představí hned devět řečníků. „Spojovacím prvkem všech příspěvků by měla být seniorita, a to v různých smyslech slova,” přibližuje Monika Kubešová, marketingová manažerka H1.cz. „Pozvali jsme seniorní copywritery, vytipovali pokročilejší témata a účastníkům chceme nabídnout ne úplně běžné use casy.”

Konferenci tak odstartuje Karolína Smolíková z H1.cz, která nabídne zajímavé tipy, jak znovu využít starší obsah, Eliška Gunišová z Obsahovky poradí, jak vidět smysl v dlouhodobých spolupracích. Pavel Hrdina, copywriter z ČSOB, nabídne konkrétní tipy, jak se popasovat s psaním nepříjemných a negativných zpráv. A Lucie Zitterbartová účastníky navede k tomu, jak (ještě lépe) poznat a pochopit zákazníky. A to skrze framework Lean Canvas tam, kde chybí strategie a dobré zadání.

Svět sociálních sítí pak přiblíží influencerky známé jako Holka z Moravy a Týna z Vína, které popíšou své zkušenosti s budováním osobního brandu (nejen) na Instagramu. A Radka Legerská, obsahový stratég, nastíní, jaká textová úskalí čekají na ty, kteří se pustí do ambasadoringu na LinkedInu

Na závěr konference pak vystoupí Marie Havlíčková, exCEO portálu Slevomat.cz, která v diskuzi nastíní, jaké to je převzít ve 26 letech pod křídla tak velkou a dál rychle rostoucí firmu.

Program konference doplňuje ještě dopolední blok workshopů. Ty proběhnou v prostorách WPP Campusu. Další podrobnosti o řečnících, programu a lístky v ceně 2490 Kč jsou k dispozici na webových stránkách www.copycamp.cz.

Štítky dokumentu: Budování značky E-Commerce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: