Budweiser opět ztratil štěně. Nový spot pro Super Bowl je tady

29. 1. 2015 | Petr Michl
Jeden z nejúspěšnějších virálů loňského roku má pokračování pro letošní Super Bowl. Prim hraje opět štěně, jeho kamarádství s koňmi a dojemná roztomilost.



Na jedné americké farmě s bílými domy a staveními se každoročně na přelomu ledna a února ztratí štěně. Nemusíte poukazovat na to, že to štěně od loňska vůbec nevyrostlo a že v tuto dobu je na většině amerických farem doopravdová zima a sníh. Tady to je reklamní svět, navíc pokřivený pár six-packy Budweiseru. Známá značka piva je zpátky se svým novým spotem Lost Dog vytvořeným agenturou RSA speciálně pro reklamní přestávky během Super Bowlu, který se letos bude konat 1. února.

Štěně tentokrát nerozvážně nastoupí do prázdného přepravního vozu pro koně, který směřuje od farmy. Vysvobodí se až na křižovatce ve městě a poté už neomylně míří domů. Po cestě potká v noci vlka a jde mu o život. Naštěstí nebezpečí vycítí clydesálští koňové ze stájí farmy a přijdou mu na pomoc. Poté se pravděpodobně vítají až do rána, aby nacválali se štěnětem v čele stylově domů až za rozbřesku.

Vše je produkčně dokonalé a dojemné pro všechny příznivce pohádek se šťastným koncem. A těch je rozhodně dost. Ač je vazba na pivo v těchto reklamách víceméně zanedbatelná, Budweiser používá motiv roztomilého čtyřnohého přítele člověka opakovaně. Loni se tak stalo v reklamě zveřejněné v Mezinárodní den zodpovědného pití, která zaznamenala na YouTube 20 milionů zhlédnutí.

Jedním z nejúspěšnějších virálů loňského roku se pak stal právě útěkářský" spot pro Super Bowl nazvaný Puppy Love. Na YouTube má dnes přes 55 milionů zhlédnutí.



Zabere letos opakovaný motiv stejně? Nechme se překvapit. Roztomilost na to rozhodně nepostrádá.

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: