Nike má šanci získat cenu Film Lion

24. 6. 2011 | KuL
Po loňském Mistrovství světa ve fotbale můžeme očekávat, že se velké sportovní značky stanou vítězi v kategoriích Film a Titanium na mezinárodním festivalu kreativity v Cannes.

Po loňském Mistrovství světa ve fotbale (FIFA) můžeme očekávat, že se velké sportovní značky stanou vítězi v kategoriích Film a Titanium na mezinárodním festivalu kreativity v Cannes.

Propagační spot od společnosti Nike s názvem „write the future“, který vytvořila agentura Wieden & Kennedy Amsterdam má velkou šanci získat cenu Film Lions. Na velmi nadějný tříminutový spot se můžete podívat sami.

Reklamním kampaním, které byly vytvořeny v souvislosti s konáním Super Bowl, se zřejmě bude v kategoriích film dobře dařit. Zapomenout nesmíme ani na letošní reklamu pro automobilku Chrysler „born in fire“, v níž si zahrál rapper Eminem.

Můžete tipovat, která ze zmíněných reklam se stane vítězem v kategoriích na festivalu Cannes Lions. Na výsledky už nebude muset příliš dlouho čekat.

Zdroj informací: www.campaignlive.com

 

Štítky dokumentu: YouTube

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: