Reklama, která vás odfoukne

7. 10. 2014 | Petr Michl
Neradi bychom strašili, ale radši se držte svých židlí. Vylepšení nejlepší outdoor reklamy tohoto roku vás odfoukne svou nápaditostí.



V únoru jsme vám ukázali asi nejvíce inovativní uchopení outdoor reklamy tohoto roku. Byla umístěna v metru ve Stockholmu. V citylightu na nástupišti nebyl pouhý plakát propagující šampón značky Apotek s detailem obličeje modelky s krásnými vlasy, ale digitální obrazovka napojená na ultrazvukové senzory. Když přijelo metro, dlouhé vlasy modelky se začaly „větrem" rozfukovat do všech stran. Nyní přichází rozšíření toho samého konceptu pro jiného klienta. Nápad stojí na překvapení, takže vám ho nebudeme kazit. Podívejte se raději sami na video.

Baví nás, jak je šok střídán žádostí o dar, a oceňujeme to, že na „plakátě" je skutečná pacientka v podobě čtrnáctileté Linn. Asi není od věci předpokládat, že tento způsob komunikace přinese více peněz než ti nejmilejší pouliční výběrčí s kasičkami. Jedná se zkrátka o důstojné doplnění originální kampaně. Pokud si ji chcete prohlédnout celou, podívejte se ZDE.

Zdroj: Barncancer Fonden

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: