Tištěné reklamy od KFC nahrazují oheň pálivými kuřecími nugety

18. 4. 2018 | Petr Michl
Printy na pálivé kuře od KFC ukazují sílu plamenů ve struktuře strouhankového obalu nugetů.

Udělat dobrou tištěnou reklamu je velmi těžká disciplína. Její poselství vás totiž musí ideálně praštit do nosu a nebýt přitom prvoplánovitý a příliš zřejmý či banální. Kličkovat mezi těmito paradoxy se podařilo tvůrcům z agentury Ogilvy & Mather Hong Kong pro tamní KFC. Její printy na pálivé kuře ukazují sílu plamenů ve struktuře strouhankového obalu nugetů.

Jejich části posloužily jako oblak splodin z rakety vynášející raketoplán do kosmu.



Pamětníci ocení plamennou scénu ze seriálu z přelomu tisíciletí, Power Rangers.

A nechybí ani plamen vlající za závodním dragsterem.

Síla tu je v jednoduchosti. Reklama hot spicy kuře je na první pohled schovaná, do pár setin vám ale vše dojde a následuje úsměv a dobrý pocit, jak chytré to celé je. Takto tedy ano.

Agentura: Ogilvy & Mather Hong Kong
Klient: KFC Hong Kong
Chief Creative Officer: Reed Collins
Creative Director / Business Partner: John Koay
Creative Director: Matt Nisbet
Associate Creative Director: Kai Fung Chan
Art Director: John Koay
Account Manager: Stella Fung

Project Manager: Jennifer To
Fotograf: Illusion, Bangkok
Ilustrátor: Illusion, Bangkok
Retušér: Illusion, Bangkok

Zdroj: Campaign Brief Asia

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: