Zázrak! Vánoční překvapení v supermarketu bylo přijato s nadšením

11. 12. 2014 | Petr Michl
„Jingle Bells, Jingle Bells"zahrané pokladními při markování jídla v supermarketu? To chcete! Německý obchodní řetězec Edeka předvedl, že ani „hra na vánoční strunu" nemusí být trapná.



Vánoční propagace všeho je otravná obzvláště v supermarketech. Ty nejotrlejší začínají se svou červenozelenou masáží už na konci září. Když se pak začnou linout z reproduktorů na konci listopadu koledy, nejradši byste opakovaně přejížděli přes hlavu tamního DJe nákupním vozíkem. Německému obchodnímu řetězci Edeka se nicméně podařilo dát zákazníkům vánoční překvapení, které je skutečně potěšilo.

Za kasami seděli hudebně nadaní pokladní, kteří jen s pomocí pípání při markování zboží dokázali zahrát „Rolničky, rolničky". Se ztlumenými stropními světly vyniklo poblikávání kas a, když se přidal i beat box jednoho z pokladních, začali dokonce někteří zákazníci nesměle tancovat.

PR stunt, při kterém bylo zapojeno 13 kamer, má na svědomí agentura Jung von Matt a můžeme ho jednoznačně prohlásit za úspěšný. Budiž toho důkazem, že sledovanost videa na YouTube se již blíží k 12 milionům zhlédnutí. Především jsme ale snad poprvé viděli šťastné tváře ve frontě u pokladen v supermarketu. Nevíme, jestli je to zrovna vánoční, ale zázrak to je.  

Zdroj: AdForum

Štítky dokumentu: Virální marketing

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: