Čtyřicet sedm firem si odneslo od Brna voucher na spolupráci s kreativci

3. 5. 2016 | Petr Michl
Brno rozdalo historicky první kreativní vouchery. Poukaz na spolupráci jihomoravských společností a kreativních profesionálů z regionu si z losování odneslo celkem 47 firem. Na společné projekty teď mají půl roku. Od Brna na ně každá dostane desítky tisíc korun.



Téměř každý desátý v Brně pracuje v kreativním odvětví. Mnohé místní firmy ale služeb svých spoluobčanů nevyužívají. JIC KREATIVNÍ VOUCHER, který připravilo Brno ve spolupráci s Jihomoravským inovačním centrem, má za cíl obě strany ke společné spolupráci povzbudit. Brno firmám přispěje dohromady čtyřmi miliony na prezentaci svého portfolia. Podpoří tak lokální ekonomiku – firmy budou konkurenceschopnější a kreativci získají nové zakázky.

Firmy, které podporu od města dostanou, vylosoval primátor města Petr Vokřál a Tereza Chrástová z Kanceláře strategie města za účasti notářky 27. dubna. Ve slosování byla také brněnská společnost, která umožňuje cestovatelům sestavit si na míru itinerář cesty. „Ve firmě nás napadlo lépe vysvětlit funkce naší aplikace zákazníkům pomocí videa. Žádost o kreativní voucher nám umožnila uspíšit realizaci této myšlenky, oslovit profesionála a získat na realizaci příspěvek. Díky speciálnímu školení na workshopu jsme odhalili naše slabá místa v propagaci a zjistili, jak to ve spolupráci s kreativci chodí. Když jsme viděli výstupy filmařů z kreativní galerie, došlo nám, že by to tak profesionálně z naší produkce nikdy nedopadlo,“ shrnuje přínosy projektu produktový manažer Martin Koťa ze Sygic Travel.

 „Projekt nám umožnil oslovit nové firmy. Dvě domluvené spolupráce se chystáme zrealizovat, i když je nevylosovali,“ uvádí režisér ve společnosti FILMONDO Martin Horný. Jednou z nich je také zmíněná cestovatelská aplikace, pro kterou natočí tzv. explainer video.  

Vylosované firmy teď mají čas na realizaci projektů do konce října. Voucher jim uhradí až 75 procent ceny ze spolupráce, maximálně ale sto tisíc korun. Do historicky prvního ročníku JIC KREATIVNÍ VOUCHER se prostřednictvím kreativní galerie přihlásilo 177 kreativců a 235 firem. Seznam vylosovaných spoluprací je kd ispozici v tabulce níže.

Štítky dokumentu: Marketingové nástroje

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: