Do roku 2012 se trh s tablety zečtyřnásobí

13. 12. 2010 | TAM
Téměř o 400% by podle serveru eMarketer měly do roku 2012 vzrůst prodeje tabletů a s nimi kombinovaných zařízení. Prosadit by se měly i jiné tablety než ty od Apple, iPad by si však i po třech letech na trhu měl udržet podíl nad 50 % ze všech prodaných zařízení.

Tablet, zdroj: www.sxc.hu

Téměř o 400% by podle serveru eMarketer měly do roku 2012 vzrůst prodeje tabletů a s nimi kombinovaných zařízení. Prosadit by se měly i jiné tablety než ty od Apple, iPad by si však i po třech letech na trhu měl udržet podíl nad 50 % ze všech prodaných zařízení. eMarketer vychází  jak z průzkumů, které jasně ukazují na to, že zákazníci mají o tablety zájem, tak z počtu ohlášených modelů, které mají na trh přijít v následujících dvou letech. Důležitou roli hraje také pozvolný start evropského trhu, který za tím americkým prozatím zaostává.

V roce 2010 se prodalo 15.7 milionů tabletů, přičemž iPady bylo 85 % z nich. V roce 2012 by se mělo prodat přibližně 81,3 milionů. iPadů od Applu by měly být více než dvě třetiny z nich. Zároveň se předpokládá, že v roce 2012 se polovina tabletů prodá v USA, zbylých 50 % si pak mezi sebe rozdělí Evropa, Japonsko a Čína.

Štítky dokumentu: Mobilní zařízení

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: