E-Business Forum 2018 přivítá osobnosti českého e-byznysu

5. 9. 2018 | Petr Michl
Konference E-Business Forum slaví 10. narozeniny ve velkém stylu. Na jednom pódiu se sejdou nejvýznamnější postavy české e-commerce.

Konference E-Business Forum již tradičně přivítá zástupce české e-shopové scény. Přijďte si 25. září do Národního domu na Vinohradech pro praktické zkušenosti těch nejúspěšnějších mužů a žen a odneste si do dalšího podnikání pořádnou dávku inspirace.

Na koho se můžete těšit?

Tomáš Braverman 5 let řídí českou a slovenskou Heureku, předtím působil jako výkonný ředitel pro Slovensko a Polsko ve společnosti Internet Retail, která provozuje e-shopy Kasa.cz a Hej.sk. V online byznysu se vyzná jako málokdo, ne náhodou vybírá ty nejlepší obchody v soutěži ShopRoku. Na E-Business Foru bude mluvit o vývoji českého e-commerce v posledních 10 letech.

Za inovátora Tomáše Čupra mluví jeho projekty: v roce 2010 spouštěl revoluční Slevomat.cz, o 2 roky později neméně novátorské Damejidlo.cz a v roce 2014 vzal útokem on-line nákupy potravin s Rohlik.cz.

Jitka Dvořáková má zkušenosti z korporací Panasonic nebo Philips. Od roku 2013 je ředitelkou prosperujícího českého e-shopu CZC.cz, kde pod jejím vedením vzrostly tržby o 21 %. Zároveň působí jako obchodní ředitelka Mall Group, pod kterou CZC.cz spadá.

Martin Kasa dal v roce 1999 své jméno jednomu z prvních českých e-shopů, Kasa.cz. V roce 2013 založil společnost Pilulka, která se během 5 let stala 3. největší lékárenskou sítí v ČR. Úspěšný podnikatel také předsedá předsednictvu Asociace pro elektronickou komerci.

Simona Kijonková se v žebříčku měsíčníku Forbes zařadila mezi 75 nejvlivnějších žen Česka. V IT a e-commerce podniká už 10 let a stojí za mezinárodním logistickým projektem Zásilkovna, který od svého založení v roce 2010 přepravil už 8 milionů zásilek. Jako investorka se zapojila do start-upů jako Robeeto nebo SizeID.

Josef Matějka, český podnikatel a internetový vizionář, stál na přelomu let 1998 a 1999 u zrodu elektronického obchodování v Čechách, když spustil první verzi svého vlastního internetového obchodu CZC.cz (tehdy ještě pod názvem Czech Computer). Po jeho prodeji se prostřednictvím firmy Nextech Ventures začal věnovat investicím do nadějných startupů.

Jeden z největších internetových prodejců Martin Rozhoň před 18 lety spustil nekomerční web Celostnimedicina.cz. Aby ho mohl financovat, otevřel e-shop Prozdravi.cz. Pokračoval s Parfemy.cz, Hodinky.cz, Krasa.cz, Sperky.cz a mezinárodním projektem Vivantis. Ten letos v květnu prodal Mall Group.

A to rozhodně není všechno. Čekají vás přednášky zaměřené na práci s daty, nejnovější trendy v influencer marketingu, gamifikaci v UX nebo tipy na rozjetí mobilního prodeje s minimem úsilí.

Kdy: 25. září

Kde: Národní dům na Vinohradech

Program konference si můžete prohlédnout zde.

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: