Fanoušci hokejového klubu Hershey Bears překonali světový rekord v hodu plyšáků na led

28. 1. 2022 | Petr Michl
Světový rekord má velký PR potenciál. A když byl překonán pro dobrou věc, nevadí ani, když jde o tak bizarní věc, jakou je jako hod plyšáků na led.

Trenér Hershey Bears, Scott Allen. Zdroj: Hershey Bears / Twitter

Hokejoví fanoušci házející věci na led jsou v USA a Kanadě jevem takřka tradičním. Některé zvyky z NHL jako házení chobotnic na led při domácích zápasech Detroit Red Wings nebo krys ve svatostánku Floridy Panthers patří již minulosti. Stále tu je ale populární hat trick: když se domácímu hráči podaří vstřelit během zápasu 3 góly, lidé na oslavu hází na led své čepice. Tato tradice platí i o patro níže pod nejlepší hokejovou ligou světa, v American Hockey League (AHL). Celek Hershey Bears posiluje své jméno vlastní tradicí, každoročně pořádá tzv. Teddy Bear Toss, tedy Hod plyšovým medvídkem. Letos přitom nabral rekordních rozměrů.

Fanoušci jsou jednou ročně vyzváni k tomu, aby přinesli na stadion nové nebo zánovní plyšáky, které po vstřelení gólu domácího týmu hodí na led. V praxi to vypadalo letos 23. ledna takto.

Čepice sesbírané po vstřeleném hat tricku jdou tradičně jako dar dětem v nouzi, často do nemocnic. A stejný osud čeká i „ledové plyšáky“, které budou dle Patriot News distribuovány do 25 místních organizací pomáhajících dětem.  Těch na led dolétlo 52 341, čímž byl překonán vlastní rekord klubu z roku 2019, kdy se počet vyšplhal na zhruba 45 tisíc plyšáků.

Hershey je známo jako město čokolády. A i tato tradice je vskutku sladká. Navíc pomáhá také obrazu hokejového klubu, který bude jinak logicky hrát vždy druhé housle za Washingtonem Capitals z NHL, jehož je farmou. V tomto případě se ale zábavná událost spojená s dobrým skutkem postarala o medializaci, kterou nemá ani klub s Alexandrem Ovečkinem v čele. Byla pokryta médii ve více než 40 zemích a věnoval se jí i James Corden ve své The Late Late Show.

Medvědi prostě mají dobré PR, ti plyšoví pak obzvlášť.

Štítky dokumentu: Formy PR Media Relations
Sdílejte tento článek:
Podobné články: