Farmaceutické firmy letos daly do reklamy už přes miliardu korun

16. 11. 2010 | ČTK
Desítka největších reklamních zadavatelů z oboru farmaceutických výrobků proinvestovala za tři čtvrtletí letošního roku už více než miliardu korun. Největší množství reklamního prostoru nakupovaly firmy GlaxoSmithKline, Walmark a Simply You Pharmaceuticals. Dnes o tom informovala společnost Admosphere, která reklamní výdaje vyhodnocuje na základě ceníkových cen.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Desítka největších reklamních zadavatelů z oboru farmaceutických výrobků proinvestovala za tři čtvrtletí letošního roku už více než miliardu korun. Největší množství reklamního prostoru nakupovaly firmy GlaxoSmithKline, Walmark a Simply You Pharmaceuticals. Dnes o tom informovala společnost Admosphere, která reklamní výdaje vyhodnocuje na základě ceníkových cen.

Farmaceutická společnost GlaxoSmithKline letos od ledna do září investovala do reklamy 156,3 milionu korun. Výrobce doplňků stravy Walmark utratil 139,1 milionu korun a společnost Simply You Pharmaceuticals 130,5 milionu korun.

"Horní příčky doplňují Reckitt Benckiser Czech Republic, distributor léků Novartis a výrobce humánních léčiv Boehringer Ingelheim se svými investicemi nad 100 milionů korun," uvedl obchodní ředitel společnosti Admosphere Tomáš Hynčica.

Do sledovaného segmentu farmaceutických výrobků byla podle něj zařazena kategorie léků, vitamínů a minerálů, prostředky na hubnutí nebo antikoncepce.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: