Focus Agency zastupuje známé Lázně Teplice nad Bečvou

27. 2. 2013 | MP
Focus Agency se stává lázeňským švihákem, pro tento rok zastupuje na poli media relations Lázně Teplice nad Bečvou.

Lázně Teplice nad Bečvou vyhlásily loňského roku výběrové řízení, ve kterém hledaly PR agenturu k dlouhodobé spolupráci. Focus Agency s.r.o. v tomto tendru zvítězila, a bude tak lázně po celý rok 2013 zastupovat na poli klasického media relations jak v tisku, tak on-line.

Lázně Teplice nad Bečvou poskytují svým klientům kromě klasické léčebné péče také celou řadu doplňkových služeb, jakými jsou například wellness víkendy, krátkodobé relaxační pobyty nebo pobyty romantické. Jedinečnou je také poloha lázní v srdci Moravy, tedy v komorním prostředí, kde se návštěvníci nemusejí obávat návaly cizinců. LTnB jsou také jediným lázeňským centrem, které poskytuje časnou kardiorehabilitaci –pacienti nastupují do lázní již pátý, šestý den po operaci..

 

Mediální komunikace bude zahájena setkáním s novináři přímo v lázních, celá roční kampaň se pak zaměří zejména na služby pro samoplátce, tedy klienty, kteří přijíždějí do lázní na léčebné nebo relaxační pobyty, aby upevnili své zdraví, další jezdí za prevencí nebo relaxací. LTnB disponují také wellness centrem, bowlingem a bazény, které budou též předmětem komunikace.

„Hledali jsme agenturu, která přinese nové náměty a nápady ke komunikaci našich služeb a na spolupráci s Focus Agency se velice těšíme,“ říká ing. Yveta Sommerová a dodává: „V tomto roce je před námi celá řada zajímavých akcí pro všechny věkové kategorie, soustředíme se tedy na doslovné naplnění našeho sloganu, že jsme více než lázně.“

Štítky dokumentu: Media Relations

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: