Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin

12. 11. 2019 | Petr Michl
SK Slavia Praha prý bude rychlejší, vytrvalejší a především tvrdší. Pomůže ji k tomu nový sponzor specializující se na povzbuzení erekce.

 

Speciálně při sledování reklamních bloků během mistrovství světa v hokeji může člověka snadno napadnout, že hokejoví fanoušci mají velké problémy s prostatou a erekcí. Pravděpodobně se to ale týká i fanoušků fotbalu. Novým sponzorem klubu SK Slavia Praha je totiž Clavin®.

Slavia zažívá po remíze na půdě slavné Barcelony jedno ze sportovně nejplodnějších období své historie. Přes pražsko-čínské mediální přestřelky a prezidentské varování o možném vyschnutí fondů z dálného východu nadále vzhlíží do budoucnosti hrdě vztyčená. S přípravkem na podporu erekce od farmaceutické společnosti Simply You Pharmaceuticals to navíc půjde jistě ještě lépe a déle.  

Při příležitosti nového spojenectví vznikla i série spotů „Clavin Collection“, která se časem objeví i v televizním vysílání. Je postavená na konceptu sportovní komentátorky pronášející ve spojitosti se Slávií fotbalově-erektilní dvojsmysly. Číslování na YT kanále naznačuje, že je natočeno 7 verzí. K dispozici jich je ale v tuto chvíli jen 5. 

V duchu hesla „Mužem hned“ jde s Clavinem Slavia tvrdě za každým vítězstvím a stoupá stále výš, uvádí se na stránce Simply You Pharmaceuticals. Produktový manažer přípravku Clavin, David Smotlacha, dodává:

„Věříme, že toto partnerství napomůže k zisku dalších trofejí a hra Slavie bude ještě rychlejší, tvrdší a vytrvalejší.“

Ten ďábelský smích si k citaci už domyslíte sami.  


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: