Internet Advertising Conference přinese velkou debatu o GDPR i její implementaci v praxi

14. 3. 2018 | redakce
Není jednoduché se neustále sledovat trendy a novinky v oblasti internetové reklamy. V roce 2018 nás zasáhne třeba nástup GDPR. A co dalšího?

Nejdůležitější události v oblasti internetové reklamy, jak jich využily úspěšné firmy a jaký vývoj se dá očekávat na trhu -  to vše se dozvíte od od profesionálů na marketingové slovo vzatých 5. dubna na 11. ročníku Internet Advertising Conference, kterou pořádá Sdružení pro internetový rozvoj.

 

Pro účastníky jsou nachystány tři programové bloky: trendy, marketing v praxi a GDPR.

Co konkrétně nabídne program konference?

Ochrana osobních údajů v digitálním prostředí bude mít od května novou podobu. Digitální průmysl se intenzivně připravuje a ve srovnání s jinými sektory si nestojí vůbec špatně. V čem je český trh jedinečný a originální? Co právě řeší domácí vydavatelé a mediální agentury, resp. jejich klienti? O tom bude hovořit výkonná ředitelka Sdružení pro internetový rozvoj Kateřina Hrubešová.

Připravena je i velká debata o GDPR, moderovaná manažerkou pro státní správu ve SPIR Janou Břeskou. Účastníci konference budou moci debatovat s hosty o otázkách, které zůstávají stále nejasné.

Konference se kromě GDPR bude věnovat proměnám médií v čase, psychologickým prognózám a targetingu, programatické reklamě, sociálním sítím i strategiím v online marketingu.

Vystoupí například Filip Struhárik z Denníku N a řekne, co se slovenská média naučila, když jim Facebook loni odstranil všechny příspěvky stránek z newsfeedu a reach a engagement jim padly o desítky procent. Chybět nebudou ani rady, na co si dát pozor právě v době, kdy Facebook chystá další zásadní změny v newsfeedu.

Žijeme si každý ve své sociální bublině? Jak facebookový feed ovlivňuje náš pohled na informace? To na reálných příkladech ukáže Josef Šlerka, šéf Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky.

Vojtěch Lambert z LCG New Media účastníkům konference ukáže několik případů, jak se dostat na statisícové růsty a zásahy na Facebooku v dobách neustálého snižování organického dosahu.

Tomáš Žlůva z ČSOB a Josef Prorok z Red Media ukážou, jak se jim podařila postavit datová strategie akviziční kampaně na mladé. Prozradí, proč vsadili na pokročilou datovou strategii společně s kreativním konceptem s různými remarketingovými scénáři.

Přijďte načerpat informace o nejnovějších trendech na Internet Advertising Conference. Jedenáctý ročník největší konference o internetové reklamě startuje už 5. dubna 2018.

Stačí se jen registrovat.

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: