Jak dlouho trvá nejpomalejší dovážka pizzy? Výrobce sýrů Sargento ji slibuje do roku a půl od objednání

7. 5. 2019 | Kateřina Němečková
Zákazníci chtějí všechno hned teď a okamžitě. U jídla to platí dvojnásob. Americká značka sýrů Sagrento ale ve své nové kampani vysvětluje, že dobré jídlo potřebuje čas. Pizzu s uzrálým sýrem stovce zákazníků proto doručí až za 18 měsíců. Protože chuť správně uzrálého sýra za to čekání prostě stojí.

Americká rodinná sýrárna Sargento spojila síly s agenturou Ogilvy-Chicago a vytvořily vskutku jedinečnou nabídku: pizza zdarma s doručením za 4 až 18 měsíců. Kampaň Nejpomalejší doručení pizzy na světě propaguje novou limitovanou řadu (strouhaných) uzrálých sýrů, které svou jedinečnou chuť získávají právě díky procesu dlouhodobého zrání.

Limitovaná nabídka na pizzu zdarma pro prvních 100 zákazníků byla spuštěna 29. dubna, a po pizzách se doslova zaprášilo. Na výběr bylo ze čtyř druhů sýra – 4 měsíce zrající italský sýr, 6 měsíců zrající gouda, 14 měsíců zrající parmezán a 18 měsíců zrající čedar. Doba doručení tedy závisí na zvoleném druhu sýra.  Zákazníci si mohou čekání zkrátit sledováním živého vysílání, které ukazuje, jak „jejich“ sýr hezky zraje.

Doba fast-foodová se pomalu blíží ke svému konci. Strávníci se pomalu učí, že dobré jídlo vyžaduje čas. Trend zvaný „slow food“ klade důraz na kvalitu ingrediencí, postupu, ale i samotného stolování. Měl by být opakem „fast food“, kterému je často vytýkána nízká kvalita a neblahý vliv na naše zdraví. Firma Sargento se specializuje na balené sýry – strouhané, krájené, připravené ke svačině apod. V tomto segmentu se často vyskytují nekvalitní produkty a levné (privátní) značky. Sýrárna Sargento se proto rozhodla o kvalitě svých produktů zákazníky přesvědčit názornou ukázkou (starší slogan Old Spice: „Důkaz místo slibů!“ je stále relevantní i v mnoha jiných oborech).

Pizza bez sýra je jako reklama bez kreativy (nebo cokoliv jiného, co nedává smysl). Pokud si tedy chcete svoji pizzu skutečně vychutnat, počkáte si na opravdu vyzrálý sýr, jehož chuť se stihla řádně rozvinout.  I kdybyste měli čekat nejméně 4 a nejvíce 18 měsíců. Mezitím si budete moci naplánovat skvělou narozeninovou oslavu, nebo najít dostatek kamarádů, se kterými se o pizzu podělíte.

Pokud vše dopadne jak má, tak bude za relativně nízký rozpočet vygenerován obsah na rok a půl. Budeme si muset počkat, jestli zákazníci opravdu ocení chuť sýra, a jestli do té doby nezapomenou, že si něco takového vůbec objednali. Otázkou však zůstává, jestli je takto „dlouhodobá” kampaň vhodná pro limitovanou edici.

Kam dál?

Každý se někdy cítí mizerně. Burger King nabízí svým zákazníkům jídlo v boxech podtrhujících jejich mizernou náladu. Můžete si tak dát Whopper třeba z boxu s nápisem „Pissed Meal".

Štítky dokumentu: Formy PR Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: