Jak může být značka odvážná, kreativní a jedinečná? Konference BRANDstorming nabídne odpovědi

24. 3. 2022 | redakce

Přijďte si poslechnout příběhy značek, které se kolikrát nebály jít proti větru a vyplatilo se jim to. Už 21. dubna 2022 startuje IX. ročník konference BRANDstorming.

Řeč bude o designu, krizové komunikaci nebo o tom, zda se od značek očekává komunikace na společenská témata a jak se jim to vyplatí. A čekají vás i tipy, jak udělat na nasycených trzích pořádný průvan konkurenci navzdory. Na konferenci BRANDstorming uslyšíte metriky, data a případové studie značek jako Dedoles, Kooperativa, IKEA, Lázně Libverda, Lord, CzechTourism, BiQ a dalších.

 

Malá ochutnávka z programu:

  • Určitě na vás někde vykoukli tancující křečci v ponožkách. Dedolesu se díky téhle kampani podařilo několikanásobně zvýšit povědomí o značce a protančit se k vyšším tržbám. Co dělat a nedělat pro to, aby se vaší značce povedlo totéž, prozradí Radovan Andrej Grežo, kreativní ředitel a majitel agentury Somebody & Somebody. Taky vymyslel ty křečky.
  • Brand Purpose – poslání značky vyvolává alespoň teď v marketingové komunitě hodně rozruchu. Nad tím, kde vedou hranice mezi společenskou odpovědností značek a brand aktivismem se zamyslí Pavel Cahlík, který je na značky. Z pohledu výzkumné agentury Behavio labs se na téma vnášení společenských hodnot do kampaní zaměří i Vojtěch Prokeš. 
  • Udržet si dobré jméno není procházka růžovým sadem, ale spíš minovým polem. Co dělat, když to někde bouchne? Kateřina Kopecká, Marketing & Community Manager z Comdata Czech, ukáže na konkrétních příkladech, jak na krizovou komunikaci na sociálních sítích i jak překonat úskalí bez ztráty kytičky.
  • Značka nestojí jen na „krásném logu“. Je potřeba najít rovnováhu mezi designem a marketingem, hrou a funkcí. Sladit obě polohy a vytvořit autentické sdělení. Jiří Toman, Founder a Creative Director Toman Design, vám ukázkami z praxe napoví, kudy taková cesta k rovnováze při tvorbě značky vede.
  • Růst skrze akvizice může být strategický oříšek. Sjednocení komunikace, lidské i produktové propojení, to je jen hrstka toho, co je třeba v multi-brandech řešit. O tvorbě brandové strategie skupiny i jednotlivých značek a budoucnosti muti-brandů promluví Karel Pařízek, CMO v BiQ Group.

 

  • Chcete se prosadit na vysoce konkurečním trhu? Robert Němec pracoval na strategiích pro T-Mobile nebo Notino, a teď má na starosti kompletní marketingové služby pro novou německou značku Lord Hausgeräte. V přednášce otevře témata, jak najít díru na zdánlivě přeplněném trhu, využití výzkumu při budování strategie a v neposlední řadě na příkladu značky Lord předvede, co je to hlavní komunikační idea.
  • Jaké má stát vlastně značky a jak s nimi jejich „brand“ manažeři pracují? Měl by stát vůbec investovat do svých značek? Jaká úskalí řízení značky pro stát skýtá, a proč je důležité najít odvahu budovat odvážné, kreativní a inovativní značky? To se dozvíte se zaměřením na cestovní ruch  v přednášce Jana Hergeta z CzechTourism.

 

A to je jen pár prvních vlaštovek z chystaného programu. Sletí se toho mnohem víc. Celý program konference najdete na stránkách TUESDAY.cz, kde se můžete i zaregistrovat. Přijďte si pro smršť inspirativních nápadů, jak budovat vaši značku 21. 4. 2022 v 9:00 v Jalta Boutique Hotel na Václavském náměstí v Praze.  

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: