Janka Vozárová: TV Barrandov si do roka troufá na šest procent trhu

7. 12. 2009 | TMJ
TV Barrandov, která je na domácím trhu teprve necelý rok, předpokládá, že zdvojnásobí svůj podíl na českém trhu. V roce 2009 dokázala zaujmout zhruba 3% ze všech diváků, na konci roku 2010 by to podle generální ředitelky Janky Vozárové mohlo být již 6%.

 

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

TV Barrandov, která je na domácím trhu teprve necelý rok, předpokládá, že zdvojnásobí svůj podíl na českém trhu. V roce 2009 dokázala zaujmout zhruba 3% ze všech diváků, na konci roku 2010 by to podle generální ředitelky Janky Vozárové mohlo být již 6%.
Pomoci mají především programové změny - TV Barrandov chce lovit například na seriál Jake a Tlusťoch, který nahradí premiéry pořadu 60 minut, seriál All Saints a slovenskou reality show Soudní síň. Od 11. ledna se pak vrárí Ivan Mládek se sitcomem Cyranův poloostrov, v pondělí jej dopní slovenský seriál Keby bolo keby. Své místo najdou i dokumentární seriály nebo fousaté počiny jako je Melrose Place či Major Zeman.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: