Již 4 miliony uživatelů navštěvují v Česku internet z mobilních zařízení

7. 4. 2015 | redakce
Začíná se projevovat poslední „vánoční vlna" nových chytrých zařízení. Dle Netmonitoru jsou v Česku už 4 miliony uživatelů mobilního internetu, přitom v srpnu 2014 jich bylo jen 2,5 milionu.

Počet českých internetových uživatelů, kteří navštěvují webové stránky zapojené do výzkumu NetMonitor z mobilních zařízení, překročil 4 miliony. Znamená to, že v průběhu posledních 6 měsíců se tento počet zvýšil o více než 1,5 milionu uživatelů (přibližně o 60 %). Počet všech uživatelů navštěvujících měřené weby dosáhl 9,7 milionu, přičemž denní návštěvnost činí v průměru 4,3 milionu RU. 

Návštěvnost internetu z mobilních zařízení

Návštěvnost z mobilních zařízení začala rychle růst koncem loňského roku. Zatímco v srpnu 2014 dosahoval počet uživatelů navštěvujících měřené webové stránky z mobilních telefonů a tabletů 2,5 milionu, v říjnu jich bylo již přes 3 miliony. O tři měsíce později, začátkem roku 2015, překročil jejich počet rekordní hodnotu 4 milionů.

Návštěvnost internetu v ČR – výsledky za únor 2015

Zdroj: NetMonitor, únor 2015

Nejvíce uživatelů navštěvuje z mobilních zařízení domovské stránky zpravodajských portálů (více než 200 milionů zobrazení), weby z oblasti e-commerce  (120 milionů zobrazení) a komunitní a komunikační servery (téměř 90 milionů zobrazení). Kategorií, která dosáhla nejvyššího podílu mobilních zobrazení stránek oproti zobrazením z klasických PC, bylo Těhotenství a rodičovství, kde třetina zobrazení pocházela z mobilních telefonů a tabletů.

Návštěvnost z klasických PC

V únoru navštívilo webové stránky měřené NetMonitorem více než 6,85 milionu českých a téměř 3 miliony zahraničních uživatelů. Nejvyššího počtu uživatelů dosáhly kategorie domovských stránek portálů (více než 6 milionů), databáze, katalogy a zpravodajství (5,5 resp. 5,1 milionu RU). Největšího počtu zobrazení stránek dosáhla kategorie komunikační služby (1,5 miliardy).

Zdroj: NetMonitor, únor 2015.

Štítky dokumentu: Marketingový výzkum

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: