Jste Wrangler nebo Wrongler?

11. 9. 2015 | Petr Michl
Pokud jste cool a užíváte si pohybu v přírodě, jste Wrangler. Pokud jste děda stojící v zahradním bazénu v nevkusných tangách, jste jasný Wrongler.



Chcete být Wrangler nebo Wrongler? Známá značka džínové módy využívá svého jména v nové evropské kampani vytvořené nizozemskou agenturou We Are Pi.

Wrong znamená v angličtině „špatně" a právě slovní hříčka se záměnou „a" za „o" ve jménu značky posloužila jako rozdělení toho, co je správné a co už ne. Pokud jste cool a užíváte si pohybu v přírodě, jste Wrangler. Pokud jste děda stojící v zahradním bazénu v nevkusných tangách, jste jasný Wrongler.

Další dvojice fotografií jsou již méně kontroverzní. Zdůrazňují především outdoor ducha značky, takže tou správnou variantou je například kotlík nad ohněm ve srovnání s mikrovlnkou, ruka pozvednutá do výšky na festivalu ve srovnání s rukou „uvězněnou" v závěsném poutku v městské hromadné dopravě.



Kampaň je plánovaná nejen do sociálních médií, ale zároveň také pro venkovní reklamu. Zajímavé na tom je, že snímky by mohly být převzaté klidně z fotobanky. Díky jednoduchému a srozumitelnému vtipu, který zároveň vypovídá o podstatě značky, mohou být násobně účinnější než dokonale zprodukované fotografie modelek a modelů v džínovině. Kreativita někdy prostě nemusí být nákladná.


Zdroje: Campaign Live, AdLand

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: