Kampaň pro náramek Nike+ Fuelband s vámi počítá

23. 1. 2012 | BD
Nike představuje hlavní benefit svého nového fitness zařízení s využitím popkulturních odkazů. Funguje to skvěle!

Minulý týden společnost Nike představila video, které propaguje nejnovější fitnessové high-tech zařízení Nike+ FuelBand. Tento zázračný náramek má během dne sledovat vaše kroky, spálené kalorie i čas strávený cvičením. Ale co je důležitější, veškeré vaše skákání, běhání a chození po schodech převádí na tzv. "NikeFuel". Ten vám řekne, jak aktivní jste ten den byli, bez ohledu na zvolený typ pohybu. Počítá se vše od tančení, procházek až po hraní basketbalu. Svoji aktivitu můžete díky Nike+ FuelBand vyjádřit v číslech a každý den srovnávat.

A co všechno se počítá a nepočítá se dozvíte z nového reklamního spotu společnosti Nike od agentury Wieden + Kennedy. Reklamní spot je setříhaný z krátkých filmových scén, sportovních výkonů, hudebních klipů a videí, která obletěla svět. Na jedné hromadě tak najdete tenistku Serenu Williamsovou, kresleného Pepka Námořníka, Indiana Jonese nebo hudebníky ze skupiny OK Go v jejich nezapomenutelné choreografii na běžících pásech.

Ti a mnozí další reprezentují ve spotu to, co se počítá. Pár špatných příkladů se ale také dozvíte. Teleportování se do NikeFuel nebude počítat ani panu Spockovi, bez bodů bude i jízda na vozítku Segway. Hudební podkres dělá Groove Armada s hitem I See You Baby.
Podobnost s kampaní Nike Courage z roku 2008 je jistě čistě náhodná.

Zdroj: www.adweek.com

Štítky dokumentu: YouTube

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: