KFC začalo prodávat polena. Voní jako jejich smažené kuře

18. 12. 2018 | Petr Michl
Rodinná pohoda o Vánocích může být s vůní KFC, i když vám rodina nahradit slavnostní tabuli kyblíkem křidýlek plukovníka Sanderse nedovolí. Stačí hodit do ohně poleno s charakteristickou vůní 11 koření a bylin.

 

V USA je představa vánoční pohody spojena se setkáním bližních u rodinného krbu. A ač kyblík od KFC není zrovna ukázkou nejvybranější vánoční tabule, fast-foodový řetězec chce být těmto momentům přítomen. I proto přišel s novým produktem: polenem.

Ano, s kusem dřeva, kterým přiložíte v krbu nebo kamnech. A když tak učiníte, rozline se místností vůně 11 koření a bylin, tedy charakteristické receptury KFC.

Marketingová ředitelka KFC v USA Andrea Zahumensky uvedla v tiskové zprávě:

„V KFC jsme byli vždy hrdí na naši roli při spojování lidí, které máte rádi, u jednoho stolu nad kyblíkem našeho světoznámého smaženého kuřete. Tuto zimu přinášíme vše, co milujeme – rodinu, přátele a smažené kuře – spolu okolo ohně s naším voňavým polenem.“

Poleno šlo zakoupit na KFCFirelogs.com za (na kus dřeva) ne zrovna lidových 18 dolarů a 99 centů (přes 400 korun). I tak šlo na dračku. Zásoby byly vyprodány hned první den.

Poleno se pálí až 3 hodiny. Na rozdíl od kuřete se nezkazí a není omezeno žádnou dobou trvanlivosti. KFC přesto varuje, že ho lidé nemají zkoušet jíst a také předtím, že může lákat medvědy. Na tento fakt ostatně někteří fanoušci poměrně vtipně zareagovali.

V tuto chvíli jsou polena vyprodaná a s poštovným z USA by to bylo pěkně drahé topivo. Pokud si chcete vůni tohoto PR stuntu připomenout naživo, doporučujeme, abyste se ochomýtali kolem ohně s kyblíkem od KFC.

Štítky dokumentu: Formy PR Online PR

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: