Značka lepidla připevnila gril nebo kajak na zeď. Vyzvala kolemjdoucí, aby si je odnesli
Zdroj: Howatson+Company
Jak dokázat, že lepidlo skutečně funguje? Značka Selleys v Austrálii vytvořila venkovní reklamu, která kolemjdoucí vyzývá k testu jejího lepidla Liquid Nails (v překladu „Tekuté hřebíky"). „Pokud si to dokážete vzít, je to vaše," říká sdělení, které se vztahovalo na kajak, herní automat nebo plynový gril.
Zeď se stala atrakcí, jež se „od chodníku" rychle rozšířila do digitálního prostoru, a to i díky zapojení influencerů. Australané se střídali v pokusech po několik dní, ale přilepené předměty se nehnuly ani o píď. Za kampaní stojí agentura Howatson+Company. „Je snadné dávat sliby, ale těžší je pozvat celou zemi, aby vám dokázala, že se mýlíte," uvedl její kreativní ředitel Dan Smith.
V posledních dvou letech velké množsví značek posouvalo hranice uvěřitelného s pomocí augmentované reality. Rozvoj genAI videa pak rozeznání skutečnosti od fantaskních světů posunul ještě dále. O to více pak rezonuje marketing, na který si můžete sáhnout. A pak si také „zasakrovat" s konstatováním, že reklama nelže a předměty přilepené s Liquid Nails drží, jak kdyby byly přibité hřebíky.