Značka lepidla připevnila gril nebo kajak na zeď. Vyzvala kolemjdoucí, aby si je odnesli

15. 10. 2025 | Petr Michl
Důkaz místo slibů. V reklamě, ale bez reklamní nadsázky. Značka Liquid Nails ukázala, že její lepidlo skutečně drží, s pomocí nápadité venkovní instalace, která se stala virální.


Zdroj: Howatson+Company

Jak dokázat, že lepidlo skutečně funguje? Značka Selleys v Austrálii vytvořila venkovní reklamu, která kolemjdoucí vyzývá k testu jejího lepidla Liquid Nails (v překladu „Tekuté hřebíky"). „Pokud si to dokážete vzít, je to vaše," říká sdělení, které se vztahovalo na kajak, herní automat nebo plynový gril.

Zeď se stala atrakcí, jež se „od chodníku" rychle rozšířila do digitálního prostoru, a to i díky zapojení influencerů. Australané se střídali v pokusech po několik dní, ale přilepené předměty se nehnuly ani o píď. Za kampaní stojí agentura Howatson+Company. „Je snadné dávat sliby, ale těžší je pozvat celou zemi, aby vám dokázala, že se mýlíte," uvedl její kreativní ředitel Dan Smith.

V posledních dvou letech velké množsví značek posouvalo hranice uvěřitelného s pomocí augmentované reality. Rozvoj genAI videa pak rozeznání skutečnosti od fantaskních světů posunul ještě dále. O to více pak rezonuje marketing, na který si můžete sáhnout. A pak si také „zasakrovat" s konstatováním, že reklama nelže a předměty přilepené s Liquid Nails drží, jak kdyby byly přibité hřebíky.


Zdroj: Howatson+Company


Zdroj: Howatson+Company


Zdroj: Howatson+Company

Štítky dokumentu: Formy PR Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: