Kinect je nejrychleji prodávané elektronické zařízení

14. 3. 2011 | ITO
Kdo by tipoval, že nejrychleji prodávanými zařízeními budou produkty společnosti Apple, ten by se mýlil. Podle údajů Guinessovy knihy rekordů toto prvenství s přehledem drží Kinect - ovladač pro herní konzole XboX 360, za kterým stojí Microsoft. Podle deklarovaných údajů se během prvních dvou měsíců prodávalo průměrně 133 333 kusů zařízení denně.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Kdo by tipoval, že nejrychleji prodávanými zařízeními budou produkty společnosti Apple, ten by se mýlil. Podle údajů Guinessovy knihy rekordů toto prvenství s přehledem drží Kinect - ovladač pro herní konzole XboX 360, za kterým stojí Microsoft.

Podle deklarovaných údajů se během prvních dvou měsíců prodávalo průměrně 133 333 kusů zařízení denně. V období mezi 4. listopadem a 3. lednem se prodalo asi 8 milionů krabic s Kinectem. To je výrazně víc, než kolik prodal za stejný časový úsek Apple svých iPadů nebo iPodů.

Masivní úspěch přišel hlavně díky zdařilé marketingové kampani. Do ní Microsoft zainvestoval půlmiliardu dolarů a uzavřel aliance s důležitými konzumními značkami - Pepsi Colou, Kellogg's nebo Burger Kingem.

Díky unikátnímu systému ovládání dokázal skvěle využít podlinku. Výtečně vybudované public relations, resp. media relations pomohlo nastartovat obrovský zájem. Kinect před svým startem procestoval většinu nejdůležitějších světových herních redakcí a o novináře bylo v rámci informačního servisu nadstandardně pečováno. Snad i proto se setkal herní ovladač s nadšením valné většiny recenzentů, což je launch podobného produktu jeden ze zásadních kroků k úspěchu.

Plody této práce jsou nyní odměněny deklarovaým úspěchem.

Štítky dokumentu: Media Relations

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: