Konference BRANDstorming: Jak vytěžit co nejvíc z pojmů jako lokálnost a udržitelnost

26. 2. 2020 | redakce

Kde hledat nápady pro efektivní FMCG kampaně? Jak je důležitý čas strávený se značkou? Jak pracovat s podvědomím? Kam vás může zavést a co vám přinést repositioning? Jak nastavit firmu a její produkty v souladu s udržitelností? Jaké bychom měli respektovat právní hranice při budování brandu?

O tom všem si popovídáme již za pár týdnů na konferenci BRANDstorming, kterou pořádá TUESDAY Business Network. Podrobný program si můžete prohlédnout na stránkách konference.

Koho na akci potkáte?

Uslyšíte marketéry, kteří stojí za současným leskem těchto značek: Česká síťovka, boty Vasky, pivo Excelent od skupiny Plzeňský Prazdroj, Barbie od Mattela, Božkov od společnosti Stock Plzeň, CzechTrade a SOKOL. K tomu k vám promluví i zástupci českých marketingových agentur, včetně Michala Pastiera ze Zaraguzy.

A jaká témata zazní?

Velkým tématem je udržitelnost a zákazníci oceňují firmy, které nezanechávají ekologické stopy. O tom, že i marketing jde dělat ekologicky a udržitelně, vás přesvědčí Michaela Thomas z designového studia Butterflies & Hurricanes ve své přednášce od marketingu k matteringu.

Uslyšíte příběh lokální obuvnické značky Vasky ze Zlína, která navazuje na baťovskou tradici. Před čtyřmi roky doslova vtrhla na trh s ručně vyráběnými botami, kterých už prodala přes 20 tisíc párů a drží si trojnásobný meziroční růst. Její marketingový ředitel Jan Kočenda popíše, jak ve Vaskách pracují s brandem a jaký způsob komunikace preferují.

Stejně oslnivý je příběh České síťovky, který se započal už před sto lety. Za socialismu byla hitem, rozmach igelitových tašek ji však poslal na chvíli do ústraní. Nyní se vrací, moderní, ekologická, sexy a pod novou značkou se jí už prodalo přes milion kusů. Co stojí za renesancí síťovky, prozradí zakladatelka firmy Karolína Pechová.

Jak se proměňuje v čase tradiční organizace Sokol? Její moderní tvář a projekt SOKOL 2030 vám představí Marek Tesař z agentury Raul!

O repositioningu značky Božkov firmy STOCK Plzeň vám povypráví Michal Jakl. A ty ty nejlepší fungující FMCG kampaně  představí Michal Pastier z agentury ZARAGUZA.

Na případovce piva Excelent od Plzeňského Prazdroje se dozvíte, jak uspět ve vysoce konkurenčním pivním segmentu a jak je důležitý čas zákazníka strávený se značkou.

Advokátka Petra Stupková na praktických příkladech projde nejčastější legislativní omyly při budování značky a dá vám pár užitečných rad, jak se při honbě za skvělým brandem nedostat „do tepláků“.

Jaké jsou trendy průmyslového designu v posledních letech a jak design pomáhá růstu našich značek v zahraničí? O tom a o úspěšných realizacích českých výrobců a průmyslových designérů vám bude vyprávět Hana Toclová z CzechTrade. Dozvíte se, proč CzechTrade vůbec pomáhá a podporuje kvalitní český design, a jak se v průběhu 11 let značka DESIGN PRO EXPORT přizpůsobila trhu.

A nakonec uslyšíte příběh Barbie od Mattela, která se z fashion panenky stala nositelkou diverzity a ukazuje holčičkám, že mohou být tím, kým chtějí být.

A to rozhodně není všechno. Chcete-li poradit, jak se stát více světoví, a přitom vytěžit prvky jako lokálnost, udržitelnost a tradice, přijďte 12. března 2020 na konferenci BRANDstorming, kam se můžete pohodlně zaregistrovat.

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: