Známé značky přichází s bláznivým merchem pro fanoušky

26. 2. 2020 | Eva Dragulová
Svíčka s netradiční vůní, smažené Crocsy, přebarvené sušenky Oreo či zásnubní prstýnek z Pepsi – slavné brandy v poslední době představují produkty a spolupráce, které vyvolávají emoce. Zaručeně tak neujdou pozornosti fanoušků ani médií.

hlavni

Co se stane, když se zavedená značka jako Pepsi, Oreo nebo KFC rozhodne vystoupit z davu rozšířením svého produktového portfolia? Pokud to udělá progresivně a originálně, ponese to své ovoce. Pojďme si projít nejbláznivější merch od světoznámých značek z poslední doby. 

Svíčky s vůní masa

Páteční večer, víkend před vámi a vy se rozhodnete pro romantickou večeři v pohodlí svého domova. Pustíte si oblíbenou hudbu, uvaříte skvělé jídlo a pro navození dokonalé atmosféry vám chybí jediné… No přece intimní osvětlení! A teď si představte, že si zapálíte svíčku s vůní kečupu, okurek, či dokonce hovězího. Nonsens? Kdepak! McDonald's navrhl řadu 6 svíček, kterou si fanoušci této značky mohou zakoupit. Každý kousek odpovídá jednomu z elementů burgeru McRoyal™ – můžete si tak doslova „vychutnat“ vůni housky, kečupu, cibule, hovězího, nakládaných okurek nebo sýra. Přijde vám to jako utopie? Je to realita!

svickyZdroj: Goldenarchesunlimited

Mít burger hluboko ve svém srdci

V McDonald's tuší, že jejich fanoušci by za nimi šli i světa kraj, takže si troufli i na další merch. Ve spolupráci s newyorskou agenturou Wieden+Kennedy představili kolekci zboží pro fanoušky pod názvem Quarter Pounder Fan Club, v níž najdete kromě výše zmiňovaných svíček také trička a nálepky, a hlavně přívěsky ve tvaru srdce s obrázkem ikonického hamburgeru McRoyal™. Po tomto šperku ze 14 karátového zlata se na internetu doslova zaprášilo! Zeptejte se nositele přívěsku, koho má nejraději. Stačí, aby otevřel zlatý medailon, a bude vám jasné, kde se skrývá klíč k jeho srdci. Bonus? Šperk je navíc voděodolný, není snadné ho znehodnotit škrábanci, takže vám nic nebrání v tom jej nosit dennodenně.

 

KFC a smažené Crocsy

McDonald's však rozhodně není jediná firma, která se vydala touto cestou. Jak jsme vás informovali minulý týden, svou popularitu se snaží vytěžit i KFC. Dohodli se na spolupráci se značkou Crocs, jež vyrábí boty, o jejichž estetičnosti by se daly vést sáhodlouhé diskuze. Ale když se Crocsy spojí s grilovaným kuřetem? Vznikne skutečný bizár, který však někteří módní trendsetteři určitě zakomponují do svých outfitů.

Sdílejte tento článek:
Podobné články: