Má Darth Vader blechy? Dle Volkswagenu ano

24. 1. 2012 | Daniela Bednářová
Volkswagen pro letošní Super Bowl vsadil na zvířátka. Hvězdné války zůstaly.

Volkswagen má asi hodně rád Hvězdné války. Po spotu s malým Darth Vaderem, který svojí Silou nastartuje Passat, přišla další variace na toto hvězdné téma. Sbor jedenácti psů vyštěkává slavnou filmovou melodii The Imperial March od Johna Williamse. Jedná se v podstatě o jakousi upoutávku na reklamní spot, který poběží v Americe během Super Bowlu 5. února. Už loni se podobná strategie v podobě ochutnávky vyplatila.

Každý pes je jiné rasy a při pozornějším prozkoumání zjistíte, že se při výběru zpěváků nebral ohled jen na jejich pěvecké kvality, ale svoji roli zde sehrál také vzhled. Můžete najít chlupáče Chewbaccu, princeznu Leiu, robota C-3PO i samotného Darth Vadera.

A proč zrovna Hvězdné války? Podle Volkswagenu totiž stejně jako ve Star Wars i v Super Bowlu dojde k legendární bitvě mezi dvěma proti sobě stojícími silami. Video odkazuje na internetové stránky, ze kterých se dá poslat pozvánka na nejsledovanější zápas amerického sportu ve stylu Hvězdných válek.

Volkswagen vsadil u letošního Super Bowlu znovu na stejnou kartu jako loni, ale zatím se mu to vyplácí. Psí sbor štěkající do rytmu Hvězdných válek vidělo během prvního dne od zveřejnění kolem 1,6 milionu lidí. Malého Darth Vadera za stejnou dobu vidělo o půl milionu lidí méně.

Zdroj: www.adage.com

Štítky dokumentu: YouTube

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: