Marketing Challenge Forum: záleží na zkušenostech

7. 9. 2010 | ILE
Zajímá vás, jakým způsobem se mění strategie, plány a organizace firemního marketingu? Chcete si nechat poradit od zahraničních marketérů? Nebo získat orientaci v aktuálních marketingových a business trendech? Pak nesmíte vynechat jednu z nejvýraznějších akcí tohoto podzimu.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.topvision.cz

Zajímá vás, jakým způsobem se mění strategie, plány a organizace firemního marketingu? Chcete si nechat poradit od zahraničních marketérů? Nebo získat orientaci v aktuálních marketingových a business trendech? Pak nesmíte vynechat jednu z nejvýraznějších akcí tohoto podzimu. Tou je Marketing Challenge Forum, které se uskuteční za dva měsíce - 7. 10. 2010 v hotelu Park Holiday v Benicích u Prahy. Pořadatelem akce je společnost topvision a Marketing Journal je mediálním partnerem. Kdo se navíc chce zdokonalit v profesionální mediální komunikaci, ten se může zdržet ještě na navazující workshop, jež proběhne 8. 10. 2010 deset a který povede Štěpánka Duchková.

>> Pozvánku na akci si můžete stáhnout zde (PDF) <<

Marketing Challenge Forum umožňuje načerpat nové inspirace, podněty a kreativní impulzy pro marketingové aktivity a marketingovou strategii při dosahování výsledků na produktové i podnikové úrovni. Letošní fórum se zaměřuje zejména na sprostředkování podnětů pro marketing v době tlaku na náklady, měření efektivity aktivit a éře změn. Kompletní program fóra je možné nalézt zde, program pro workshop zde a závaznou přihlášku je možné vyplnit tady. Pro více informací navštivte stránky společnosti topvision.

Klíčová témata letošního ročníku

  • Jak se mění strategie, plány a organizace firemního marketingu
  • Zahraniční marketingové zkušenosti
  • Nové marketingové (a business) trendy – inspirace, inovace
  • Hledání příležitostí a tlak na souhru marketingu a prodeje
  • Ukázky případových studií

Vystupující a moderátoři

Jiří Vokáč Čmolík, creative director, 1. Incentivní ... královská motivace!
Martin Jaroš, ředitel marketingové komunikace, T-mobile
Dalibor Komárek, marketingový ředitel, ALPINE PRO
Miloš Mach, ředitel marketingu a komunikace, Siemens
Roman Stolejda, ředitel divize Region, Mladá fronta
Jasna Sýkorová, vedoucí propagace a marketingu programu Zelená úsporám, SFŽP
Michal Štádler, marketingový ředitel, Tesco Stores ČR
Karolína Topolová, viceprezidentka, AAA Auto
Michal Tůma, marketingový ředitel, INVIA.CZ
Vanda Wolfová, regionální ředitelka pro region EMEA, Ogilvy

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: