Marketing Festival odhalil většinu programu

27. 9. 2013 | Petr Michl

Marketing Festival, největší konference o online marketingu ve střední Evropě, představil svůj program. Ten je zatím hotový ze tří čtvrtin. Už nyní je ale jasné, že Janáčkovo divadlo v Brně bude ve dnech 22. – 23. listopadu hostit významné zahraniční a tuzemské odborníky v oblasti internetového marketingu. Řečníci budou prezentovat zejména případové studie a konkrétní zkušenosti. Ještě pořád však zbývá představit dalších 6 přednášejících a 4 – 5 workshopů.

Festival zahájí SEO konzultant a webový stratég společnosti MOZ, Cyrus Shepard, který přiblíží budoucnost vyhledávání a online marketingu. Nejlepší nástroje a postupy pro optimalizaci konverzního poměru představí ve své přednášce Brit Craig Sullivan. Oblastí webové analytiky se bude zabývat i Aurélie Pols, expertka přes digitální analytiku a ochranu soukromí.

Nebude chybět ani Brian Carter, který bude účastníkům prezentovat trendy a nejlepší strategie roku 2013 v oblasti sociálních médií. Oblast digitálního inbound marketingu představí Gillian Muessig, spoluzakladatelka MOZu. O stejné oblasti z trochu více technického pohledu bude mluvit i Michael King z USA. Američanka Kate Morris, která pracuje jako SEO konzultant ve společnosti Distilled, přijede přednášet o SEO a vyhledávání z pohledu pokročilé strategie tvorby obsahu. Neil Patel, spoluzakladatel KissMetrics a jedna z největších hvězd festivalu, promluví o content marketingu a konkrétně poradí, jak vytvořit skutečně úspěšný firemní blog. Neméně zajímavý je například i Lukasz Zelezny, SEO expert z Londýna, který si připravuje pro posluchače trochu aplikované statistiky v SEO.

Nebude však nouze ani o profesionály v oboru z České republiky. Konkrétní postupy a tipy pro Google Adwords připravují konzultanti Google – Petra Brodilová a Jan Zdarsa. Pavel Jašek posluchače naučí praktické využití segmentace zákazníků. Na akci tohoto formátu nebude chybět ani Marek Prokop se svým příspěvkem o propojení oborů UX, SEO a copywritingu.

Jindřichu Fáborskému, odborníkovi na online marketing, který konferenci pořádá, se podařilo získat opravdu významná jména na poli mezinárodního online marketingu. „Mojí snahou bylo najít marketéry, kteří se chtějí o svojí práci podělit. Největším přínosem celého festivalu budou právě přednášky a workshopy odborníků, kteří prozradí své know-how a uvedou konkrétní příklady z praxe," uvádí.

Sál Janáčkova divadla pojme až 1050 lidí.

Součástí Marketing Festivalu bude i několik prakticky orientovaných dvouhodinových workshopů. Účastníci budou moci pracovat na konkrétních zadáních např. s Kate Morris, Brianem Carterem nebo špičkovým expertem na analytiku z Británie – Philem Pearcem.

Na návštěvníky čeká i doprovodný program v podobě afterparty a koncertů kapel Charlie Straight a Midi Lidi. Do doprovodného programu se zapojí hudebními vložkami dokonce i někteří z přednášejících.

Unikátním znakem Marketing Festivalu je, že se na rozdíl od mnoha jiných oborových konferencí nesnaží primárně snižovat náklady, naopak se od svého vyhlášení rozrůstá a už zpočátku nabitý line-up řečníků je bohatší o řadu světově velkých jmen digitálního marketingu. Dle pořadatelů se s vylepšováním nekončí. Do 22. listopadu, kdy festival začíná, se program ještě rozroste zhruba o jednu čtvrtinu.

Registrovat na konferenci se můžete ZDE

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: