Mercedes-Benz i Honda si pletou reklamy s kurzy rychločtení

16. 3. 2015 | Petr Michl



Jak jen přiblížit divákovi, že nový Mercedes-Benz AMG GT S dokáže zrychlit z 0 na 100 kilometrů v hodině za pouhé 3,8 vteřiny? Za takovou chvilku to rozhodně neřeknete. Agentura Jung von Matt ale zjistila, že to stihne napsat.

Vytvořila sérii 4 spotů, které odrážejí zrychlení vozu od nuly po jeho maximální rychlost. Všechny přitom trvají přesně 3,8 vteřiny. Jde vlastně o takovou lekci v rychlo čtení za zvuků burácejícího motoru. Nejlépe působí, pokud jsou viděny v jedné sekvenci. U konce prvního spotu je totiž sportovní super auto na rychlosti 100 kilometrů v hodině, na konci druhého už ručička na tachometru dosáhla na číslovku 200, maximální hodnoty 310 kilometrů v hodině je pak docíleno v závěru čtvrtého videa.





Slova střídající se po jednom uprostřed obrazovky utíkají skutečně pekelně rychle. Vedlejším efektem ovšem je, že člověk nedokáže odtrhnout svou pozornost. A máte jistě co dělat s tím, že zrak nemusí tikat zleva doprava - jde vlastně o jakýsi druh fascinující hypnózy.

Někdy se stane, že totožný nápad se realizuje v několika kreativních agenturách najednou. Ještě o 2 týdny před Mercedesem se vytasila se spotem využívajícím totožný princip Honda. Její videa mají delší stopáž a jsou dokonce ve dvou verzích se zvyšujícím se počtem zobrazených slov. Pokud se nebojíte ani slovní akcelerace, dupněte u obou na plyn... anebo zmáčkněte tlačítko play.



Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: