Microsoft vrací mobily Kin do prodeje

18. 11. 2010 | KAS
Mobilní telefony pro mládežníky z řady Kin, za kterými stojí Microsoft, je možné označit za největší selhání na trhu s mobilními telefony za poslední tři roky. Kin One i Kin Two si prošly krátkou a trapnou epizodkou - během tří měsíců jsme měli možnost sledovat, jak se dělá nepovedený buzz, nepovedené promo, to, že komunikace na sociálních sítích se ani v případě sociálních telefonů neudrží sama od sebe a také to, jak Microsoft po devadesáti dnech stahuje v tichosti svůj produkt z trhu.

Microsofu, zdroj:archiv

Mobilní telefony pro mládežníky z řady Kin, za kterými stojí Microsoft, je možné označit za největší selhání na trhu s mobilními telefony za poslední tři roky. Kin One i Kin Two si prošly krátkou a trapnou epizodkou - během tří měsíců jsme měli možnost sledovat, jak se dělá nepovedený buzz, nepovedené promo, to, že komunikace na sociálních sítích se ani v případě sociálních telefonů neudrží sama od sebe a také to, jak Microsoft po devadesáti dnech stahuje v tichosti svůj produkt z trhu.

O to větší překvapení je, že oba dva Kiny se nyní vrací do prodeje, a to prostřednictvím společnosti Verizon. Kin One je nabízen za cenu dvou set dolarů anebo dvaceti dolarů s dvouletým kontraktem, Kin Two pak za 220 dolarů anebo 50 dolarů s dvouletým kontraktem.

Zda bude o telefony zájem tentokrát není vůbec jasné. Jejich prodej provází sice pár promoakcí a byly mírně upraveny datové tarify, které se spolu s telefony nabízí, ale pořád jsou to dva telefony, které naprosto selhaly u své cílové skupiny. Jestli tedy nastane nějaký zásadnější obrat v zájmu o tyto modely, bude se pravděpodobně i pro jejich výrobce jednat o překvapení.

Štítky dokumentu: Mobilní aplikace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: