'Můžeš kdekoliv!' Huggies novorozencům přináší návod k použití světa

7. 2. 2021 | Aneta Birnerová
Co když každé dítě při příchodu na Zemi dostane poněkud potrhlý manuál? Mnoho by to vysvětlovalo. V nové kampani výrobce plenek Huggies děti učí, že všechno na zemi je k jídlu a celý svět je jeden velký… záchod.

Kampaň: Welcome to the World, Baby 

Klient: Huggies

Agentura: Droga5, New York

Na letošním Super Bowlu se objeví historicky první reklama na plenky. Huggies zažije svůj debut 7. února. Doufejme, že to bude v suchu. 

V rámci 30vteřinového spotu uvidíme děti narozené ten samý den, přímo během Super Bowlu. Huggies je tak oficiálně přivítá na světě ve velkém stylu. 

Novopečení rodiče budou moci bezečně poslat nahrávky produkčnímu týmu.

Rebecca Dunphey, vedoucí oddělení osobní péče ve společnosti Kimberly-Clark North America vlastnící značku Huggies se pro magazín AdAge vyjádřila o kampani následovně: 

„Výrobky Huggies tvoří neopomenutelnou součást dětského světa. Proto jsme se rozhodli připravit sobotním novorozencům pořádné uvítání. Půjde tak o první hru, během které budeme moci sledovat narození dětí v přímém přenosu. Tvrdě pracujeme na doprovodné marketingové kampani, abychom vytvořili důstojný mezník v ‚dětské historii‘.“ 

Jak to na světě chodí než se naučíte chodit?

V rámci doprovodné marketingové kampaně vznikl také téměř dvouminutový spot pod taktovkou newyorské reklamní agentury Droga 5, který před novorozenci rozevírá první edukační leporelo lidského světa.

Ukazuje mu, kdo jsou jeho rodiče. A že se nemusí cizích lidí bát, protože my všichni jsme jednou byli dětmi. Dále jej doprovází na jeho výpravě za jedlými předměty ukrytými pod gaučem. Také dítě upozorňuje na přítomnost nonstop mléčné donáškové služby, kterou si může kdykoliv... zavolat. 

Zkrátka o jídlo na světě není nouze a na všechny ostatní problémy jsou tady plenky Huggies.

Vzpomínáte si na ty časy? Následující spot vám paměť jistě osvěží.

Dobře, že jste tu. A kde máte děti?

Na to, že ukazovat novorozence v přímém přenosu je riskantní nápad, upozorňuje značku Huggies pandemická situace. Její vinou totiž aktuálně trpí nejen ekonomická situace, ale (navzdory oblíbeným vtipům o nudě v domácnosti) také úroveň porodnosti.

Dle statistik Brookingského institutu se ve Spojených Státech rodí stále méně dětí již od dob Velké recese. Vlivem pandemie se pak počet narozených dětí snížil přibližně již o 300–500 tisíc. Může za to ekonomická nejistota, rostoucí nezaměstnanost, nedostupnost hlídání pro děti i menší sexuální aktivita. 

Huggies tedy nezbývá nic jiného, než (budoucí) zákazníky v těžkých časech podpořit. V rámci kampaně tedy plánuje uskutečnit více než 10 tisíc plenkových dotací do charitativních organizací spolupracujícími s blízkými nemocnicemi po celých Spojených Státech. Tato akce je součástí většího hnutí, které má za cíl věnovat celkem 10 milionů plenek v průběhu roku 2021.

Značka také v rámci superbowlové kampaně rozdá 25 tisíc „startovních“ balíčků obsahujících její výrobky z oblasti péče o děti. Bez ohledu na kritické hlasy, které si nemyslí, že je nejvhodnější čas rozhazovat za kampaň a reklamu během Super Bowlu, Huggies má jasno: narozdíl od pandemie, děti jsou (jejich) budoucnost. 

Zdroj: thedrum.comadsoftheworld.comadage.comlbbonline.com

Štítky dokumentu: Formy PR Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: