Návrat legendy: April Fools Ways to Die

1. 4. 2014 | Petr Michl

Aprílové žerty dnes vévodily marketingové komunikaci. Některé byly slabší a některé doslova skvělé - z těch místních nás potěšil třeba e-hop CZC.cz, který vypustil drony dřív než Amazon. Neodpustíme si ale ještě jeden tematický příspěvek a to od Dumb Ways To Die, respektive od agentury McCann Melbourne.

Postavičky z australského bezpečnostního videa oceněné v loňském roce snad všemi existujícími marketingovými cenami, včetně Grand Prix z Cannes Lions, jsou po videu na svatého Valentýna opět na scéně. Jedná se jen o malou připomínku toho, že aprílové žerty mají mít své meze - a ty by měly rozhodně končit před hořícím krbem. Přejeme vám příjemnou zábavu a bezpečného apríla.

Štítky dokumentu: Virální marketing

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: