Nejoblíbenější luxusní značka na Pinterestu je Chanel

23. 5. 2013 | BeDa
Studie: Chanel v čele luxusních značek na Pinterestu. Přitom zde nemá ani aktivní účet.

Pinterest se pro módní firmy stal důležitou sociální sítí. Jeho uživatelskou základnu tvoří z větší části ženy a nejen pro luxusní značky je významným zdrojem konverzí. U některých firem vykazuje Pinterest dokonce lepší čísla než Facebook a Twitter. Denně se na Pinterestu objeví v průměru 400 obrázků luxusních bot, kabelek či jiných doplňků.  

Společnost Pivotal Labs zabývající se vývojem softwaru a analytická firma Curalate vytvořily seznam 10 špičkových módních značek, které si vedou dobře na sociálních sítích, konkrétně na Pinterestu. Ve svém hodnocení pracovaly s počty obrázků, sdílení, denně připíchnutých příspěvků a repinovaných příspěvků. Zajímaly je pouze příspěvky, které vytvářejí sami uživatelé a celkově prozkoumaly firmy přes milion příspěvků.

Chanel ani nemá vlastní aktivní účet na Pinterestu, ale i přes to se umístil na prvním místě mezi luxusními značkami v rámci této obrázkové sociální sítě. Značku Chanel neslo 56 příspěvků denně, které byly následně převzaty dalšími uživateli, a vytvořilo se tak kolem 1200 repinů denně. Hlavním zdrojem pro obrázky nesoucí označení Chanel byla oficiální stránka Chanel.com a také populární YouTube kanál elleandblair.com.

V top trojce se pak umístili “ševci” Christian Louboutin a Jimmy Choo. Také u nich jsou zdrojem většiny příspěvků jejich oficiální webové stránky. Další zástupci luxusní obuvi,

Manolo Blahnik a Bruno Magli, se ale umístili až na konci seznamu. Příčinou, proč nejsou výše, je i to, že jejich stránky pracují z větší části s vektorovým programem Flash, který znemožňuje sdílení na Pinterestu.  

Další značky v seznamu jsou Prada, Marc Jacobs a Yves Saint Laurent.

Na celou infografiku se můžete podívat níže.

Zdroj: www.mashable.com

 

Štítky dokumentu: Infografika Pinterest

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?