O střetu odvahy, drzosti a zodpovědnosti - Marketing Management 2012

20. 4. 2012 | Michl Petr
Na kongresu Marketing Management 2012 vystoupí 20 osoboností českého a světového marketingu. Mezi nimi i marketingová ředitelka Googlu pro jižní a východní Evropu.

Ve čtvrtek 3. května se v hotelu Boscolo Prague koná již třináctý ročník kongresu Marketing Management. Zahájí programovým blokem s podtitulem „Co platilo v marketingu včera, dnes už neplatí“. V něm budou proti sobě postaveny přístupy klasického marketingu a nových netradičních směrů. Řečníci se zamyslí nad hledáním vyváženého mixu odvahy, drzosti a zodpovědnosti v marketingu v dnešní době.

Druhý konferenční blok bude věnován přímo marketérům, kteří se nebáli uspět. Jeho úvod bude patřit Riki Drori, marketingové ředitelce Googlu pro jižní a východní Evropu, jež bude sdílet zkušenosti ze své bohaté mezinárodní kariéry. Zajímavé bude i „Výbušné spojení“, příspěvek o spolupráci v marketingové komunikaci inzerenta a média v podání zástupce Kofoly a FTV Prima. Případovou studii z oblasti stavebnictví představí marketingový ředitel společnosti Ravak. Moderátorem bloku je Jan Binar, CEO McCANN Erickson, který říká: „Tří příklady, tři přístupy, tři úspěchy. Google se nebál a ovládnul celý svět informací, Kofola se nebála a každý ji miluje, Ravak se nebál a stal se úspěšnou mezinárodní značkou. Tak proč se bát?.“

 

Blok „Mladí a generální“ nabídne pohled na marketing optikou ředitelů tří významných firem. Pojítkem jejich vystoupení bude odvaha a odhodlání, ať už zatřást letitým „molochem“, vytvořit si vlastní tržní prostor nebo dobýt globální trh z Česka. Závěr kongresu bude patřit diskusnímu panelu o nejčastějších pravdách a nepravdách v marketingové komunikaci, kde se dozvíme, co v současnosti české marketéry nejvíce trápí. Tento panel bude moderovat jeden ze spoluorganizátorů akce, Tomáš Poucha, zakladatel Marketingového institutu, jenž dodává: „Snažili jsme se koncipovat program tak, abychom českým marketérům ukázali případy odvahy v marketingu, které fungují a přinesou měřitelné výsledky pro firmu. Chtěli jsme ukázat, že odvaha se vyplácí. Rádi bychom účastníky v tomto směru inspirovali.“

Prohlédněte si podrobný program konference. Registrovat se můžete ZDE.
 

Štítky dokumentu: Google Reportáže

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: