Obliba mléka z automatů na ústupu, mohou za to média

15. 4. 2010 | PES
Prodej mléka za automatů, který se stal hitem posledních měsíců, klesl od února téměř o třetinu. Jasně vysledovatelný odliv zákazníků podle zemědělců souvisí s mediálními kazuami, které poukazovaly na zdravotní rizika čerstvého mléka z automatu. Ty byly vyvolány několika případy průjmových onemocnění, jejichž původcem bylo právě nepřevařené čerstvé mléko.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Prodej mléka za automatů, který se stal hitem posledních měsíců, klesl od února téměř o třetinu. Jasně vysledovatelný odliv zákazníků podle zemědělců souvisí s mediálními kazuami, které poukazovaly na zdravotní rizika čerstvého mléka z automatu.
Ty byly vyvolány několika případy průjmových onemocnění, jejichž původcem bylo právě nepřevařené čerstvé mléko. Přitom na automatech je jasné varování, které zákazníka na nutnost produkt převařit upozorňuje. Vzorky mléka navíc zkoumala krajská veterinární správa, která konstatovala jeho nezávadnost.
Nyní nezbývá než čekat, kdy se farmáři spojí a přejdou do protiútoku. Mediální prostor pro tento krok rozhodně je. Pokud se tak nestane, mohla by pověst farmářských automatů utrpět. Přitom právě v nich zemědělci spatřovali budoucnost prodeje svých produktů za výhodnou cenu.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: