WebTop100 Podcast: se Ctiradem Sárou o budování značky BeWooden, která už dlouho není jen o dřevěných motýlcích

14. 6. 2022 | Michal Mládek
Naučil Čechy nosit dřevěné motýlky na svatby, ale u toho Ctirad Sára, který se loni dostal do výběru časopisu Forbes, 30 pod 30, rozhodně nekončí. Produktové portfolio výrazně rozšířil a mezi hlavní složky jeho byznysu nyní patří módních doplňky pro ženy — jejich výroba si ovšem stále zakládá na ruční práci a přírodních materiálech, kterým dominuje dřevo. O tom i o jeho nové značce TvaLaska mluví v dalším WebTop100 podcastu.

 

Ctirad Sára se k módnímu odvětví dostal už na počátku své kariéry, kdy se živil jako fotograf. Fotografie byla částečně disciplínou, která mu umožňovala prezentovat veřejnosti kus své tvůrčí duše. Touha vytvářet přece jen něco hmotnějšího a záliba v módních trendech pak položila základ k tvorbě prvních konceptů dřevěných motýlků pro muže a založení značky BeWooden.

„Na začátku jsme byli ryze pánská značka,” říká v rozhovoru Ctirad Sára a dodává: „Po poměrně krátké době jsme zjistili, že většinu našich zákazníků tvoří ženy, které nakupují pro své partnery. Rozkročení sortimentu do stran bylo tedy naprosto logickou volbou.”

Pro Ctirada Sáru a BeWooden jsou v podnikání nesmírně důležité hodnoty v čele s udržitelností, proto nepřekvapí, že se promítají i v jejich marketingové komunikaci. To je ostatně přístup, který je zachován i pro účely poměrně čerstvého projektu TvaLaska, který Ctirad založil společně se svou manželkou a v rámci nějž se věnuje výrobě a prodeji podložek a dalších doplňků převážně pro jógu.

Kolem komunikace, práce s komunitami, firemního, ale i osobního PR se ostatně točí převážná většina našeho povídání. Stejně tak se dozvíte, jakým způsobem v BeWooden přistupují k výkonnostním aktivitám, co jsou pro ně klíčové KPIs a co jim nejvíce pomohlo překonat úvod pandemické krize, kdy jim výkon klesl o 80%.

V podcastu mimo jiné rozebíráme:

  • Vznik, rozvoj a klíčové momenty BeWooden

  • Přístup k řízení firmy 

  • Kreativní proces a zdroj inspirace pro výrobu nových produktů

  • Nejdůležitější komunikační kanály

  • PR a community management

  • Plány do budoucna

 

Přejeme příjemný poslech. 

Rozhovor si můžete také najít na Spotify, stažení do mobilu pro poslech na cesty umožňují Google Podcasts nebo Apple Podcasts.

 

Tip redakce

Chcete se na e-commerce podívat z pozice významného evropského hráče a také více z nadhledu? Poslechněte si rozhovor s Lukášem Havláskem, šéfem webu a inovací Notino. 

V průběhu rozhovoru můžete zjistit Lukášův pohled na stav českého e-commerce i na výzvy, které před ním a před Notinem aktuálně stojí. Nahlédnete tak pod pokličku inovačních cyklů jednoho z digitálních gigantů v segmentu beauty.

Rozhovor si můžete také najít na Spotify, stažení do mobilu pro poslech na cesty umožňují Google Podcasts nebo Apple Podcasts

 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: